Kontakte fødegangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

MVM

Profilbillede for MVM
„Taknemmelighed er hjertets hukommelse.“
Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg er 24+0 i dag. Ved ikke om det er kort eller langt henne? Men min Jordemoder sagde ved sidste konsultation, at jeg skulle kontakte dem hvis jeg ikke mærkede liv, eller meget lidt i forhold til normalt.

Normaltvis kan jeg mærke baby flere gange, og er den lidt stille så altid om aftenen. Gode, tydelige spark. Og dem fik jeg ikke igår.

Jeg har prøvet at drikke koldt, spise sødt, gå en tur, puffe til maven osv. og slapper nu af. Men umiddelbart ingenting.

Prøver at drikke noget koldt igen, og ligge mig ned for at mærke. Ellers må jeg vist snart ringe til fødegangen.

Er ikke helt vildt fortvivlet, og ser det lige an 

Det hedder sig, at når man er i uge 25, så skal man kunne mærke bebs hver dag, og indtil da, så kan der godt gå en dag, hvor man ikke mærker...

Men jeg ville nu nok kontakte fg... bare for at få ro på... lige nu kredser dine tanker på det hele tiden, og så er det vel bedre at få vished... og du kan sagtens ringe nu...

Håber på en opdate...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

Mauser.

Jeg er 24+0 i dag. Ved ikke om det er kort eller langt henne? Men min Jordemoder sagde ved sidste konsultation, at jeg skulle kontakte dem hvis jeg ikke mærkede liv, eller meget lidt i forhold til normalt.

Normaltvis kan jeg mærke baby flere gange, og er den lidt stille så altid om aftenen. Gode, tydelige spark. Og dem fik jeg ikke igår.

Jeg har prøvet at drikke koldt, spise sødt, gå en tur, puffe til maven osv. og slapper nu af. Men umiddelbart ingenting.

Prøver at drikke noget koldt igen, og ligge mig ned for at mærke. Ellers må jeg vist snart ringe til fødegangen.

Er ikke helt vildt fortvivlet, og ser det lige an 

Jeg mener først at det er efter uge 25 at man skal kunne mærke sin baby tydeligt hver dag, og de kan stadig godt have stille dage (: men kender det selv, jeg mærkede også min tydeligt konstant da jeg ikke var længere henne men så dage hvor jeg næsten ingenting mærkede ikke særlig sjovt. 

Anmeld

10. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Mulleunge skriver:

Jeg mener først at det er efter uge 25 at man skal kunne mærke sin baby tydeligt hver dag, og de kan stadig godt have stille dage (: men kender det selv, jeg mærkede også min tydeligt konstant da jeg ikke var længere henne men så dage hvor jeg næsten ingenting mærkede ikke særlig sjovt. 

Så er  det bare underligt at min Jordemoder siger, at jeg skal kunne mærke baby dagligt nu...?

Har ræset rundt de sidste par timer og håber baby sparker lidt her til aften. Synes jeg har kunne mærke baby mosle lidt rundt, dog svagt, men slår lige koldt vand i blodet.

Tak for omsorgen 

Anmeld

11. august 2011

Leonora

Hey
Jeg oplevede det samme da jeg var ca lige så langt son dig...det kan skyldes at lille fisen har vendt sig med ryggen mod dit maveskin og på den måde sparker indad...det vil føles som mindre aktivitet da den lille stadig ikke har så mange kræfter..

Men jeg er af den holdning at hvis man føler sig usikker så skal man hellere en gang for meget kontakte AOMA.

Det er bedre at komme forbi og blive tjekket og det viser sig at være overflødigt end at gå og være nervøs

Det er jo det vi betaler vores høje skat til

Rigtig go dag

Anmeld

11. august 2011

<3

Jeg prøvede deromkring en dag hvor bebsen bare sov så tungt en hel dag. De små er jo også trætte men da han så vågnede ja så var der fest igen

Anmeld

11. august 2011

CamillaSoefelt

Så er  det bare underligt at min Jordemoder siger, at jeg skal kunne mærke baby dagligt nu...?

Har ræset rundt de sidste par timer og håber baby sparker lidt her til aften. Synes jeg har kunne mærke baby mosle lidt rundt, dog svagt, men slår lige koldt vand i blodet.

Tak for omsorgen 

Godmorgen. Håber alt er ok med Jer? En opdate ville være rart

Anmeld

11. august 2011

Leonora25

Tak for omsorgen 

Min jordemoder sagde også 24+0. Så det er nok forskelligt fra graviditet til graviditet hvad man får af vide. Jeg havde også en dag jeg var lidt bekymret, men tror min lille pige havde vændt sig og sparkede ind ad og derfor mærkedes det slet ikke på samme måde, kun MEGET svagt en gang imellem.

Tror slet ikke du skal være bekymret

Anmeld

11. august 2011

Mauser.

Tak for omsorgen 

hm .. Jaa det må være forskelligt fra jordemoder til jordemoder, der står også herinde at det først er efter uge 25 som andre også har skrevet, tror ikke du skal være nervøs (; senere hen vil du opleve at det at mærke liv ændre sig fra sparken til bevægelser, det er også lidt bekymrende i starten men man vænner sig til det (; så lidt. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.