Kontakte fødegangen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Jeg synes jeg mærkede baby lidt, sent i nat. (blev oppe - gaaab jeg er smadret i dag) Men holder lige lidt øje, og ellers ringer jeg...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

10. august 2011

CamillaValby

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Jeg synes jeg mærkede baby lidt, sent i nat. (blev oppe - gaaab jeg er smadret i dag) Men holder lige lidt øje, og ellers ringer jeg...

smukke har du prøvet at trykke lidt på maven for at drille den lille lidt ?

Jeg var nemlig på FG for en del uger siden for´di jeg ikke havde mærket den lille. Og der sagde de bla. det med at trykke på maven mens man lå ned.

Anmeld

10. august 2011

chael

Hej med jer. 

Synes ikke jeg har mærket liv i dag, og hvis så virkelig lidt. Min Jordemoder har sagt at jeg skal kontakte fødegangen, hvis jeg ikke mærker liv eller mindre end normalt. Er 24+0 her Onsdag.

Men kan jeg godt kontakte dem nu, eller ville i vente til i morgen? 

Ved ikke om jeg overreagerer? 

Hellere ringe en gang for meget, end en gang for lidt.

Det er ikek en bekymring man skal gå med, så se at få ringet til dem. Det er så dejligt at blive beroliget!!

Håber på en update!!

*CAmilla 33+0

Anmeld

10. august 2011

Chalala85

Jeg ringede til hvidovre da jeg ikke havde mærket liv i det samme omfang.. de kørte en strimmel og pludselig så gik han helt amok derinde. Er sikker på det hele er som det skal være men hellere ringe til FG for meget end for lidt.

Anmeld

10. august 2011

chael

Tag et stort glas juice, cola, faxe kondi, et eller andet med sukker og som er koldt.

Hop lidt rundt, lav en masse og læg dig så på sofaen med hænderne på maven og se om der så ikke kommer lidt gang i den??

Skub eller "ryst" maven lidt!!

Hmm... Kan ikke rigtig flere gode råd, andet end at ringe til fødegangen.

*Camilla 33+0

Anmeld

10. august 2011

chael skriver:

Tag et stort glas juice, cola, faxe kondi, et eller andet med sukker og som er koldt.

Hop lidt rundt, lav en masse og læg dig så på sofaen med hænderne på maven og se om der så ikke kommer lidt gang i den??

Skub eller "ryst" maven lidt!!

Hmm... Kan ikke rigtig flere gode råd, andet end at ringe til fødegangen.

*Camilla 33+0

Jeg har spist noget meget sødt, og taget et iskoldt, stort glas mælk. Nu vil jeg gå med min hund, og mærker jeg ikke baby når jeg slapper af bagefter, så kontakter jeg dem...

Anmeld

10. august 2011

CamillaValby skriver:

smukke har du prøvet at trykke lidt på maven for at drille den lille lidt ?

Jeg var nemlig på FG for en del uger siden for´di jeg ikke havde mærket den lille. Og der sagde de bla. det med at trykke på maven mens man lå ned.

Har trykket løs mens jeg stod op. Puffet osv.  Vil prøve at trave med min hund og så ligge mig ned bagefter og se om der sker noget...

Anmeld

10. august 2011

CamillaValby

Har trykket løs mens jeg stod op. Puffet osv.  Vil prøve at trave med min hund og så ligge mig ned bagefter og se om der sker noget...

kom lige med update bagefter

Anmeld

10. august 2011

Mauser.

Har du ligget på ryggen lige efter du har drukket noget koldt ?? og så skub lidt til baby, du er jo ikke sååå langt henne så ved ikke hvor tydelige dine spark er, hvis du mærker lidt, burde det være godt for de har også dage hvor de er mere stille end andre. (: 

Anmeld

10. august 2011

Mulleunge skriver:

Har du ligget på ryggen lige efter du har drukket noget koldt ?? og så skub lidt til baby, du er jo ikke sååå langt henne så ved ikke hvor tydelige dine spark er, hvis du mærker lidt, burde det være godt for de har også dage hvor de er mere stille end andre. (: 

Jeg er 24+0 i dag. Ved ikke om det er kort eller langt henne? Men min Jordemoder sagde ved sidste konsultation, at jeg skulle kontakte dem hvis jeg ikke mærkede liv, eller meget lidt i forhold til normalt.

Normaltvis kan jeg mærke baby flere gange, og er den lidt stille så altid om aftenen. Gode, tydelige spark. Og dem fik jeg ikke igår.

Jeg har prøvet at drikke koldt, spise sødt, gå en tur, puffe til maven osv. og slapper nu af. Men umiddelbart ingenting.

Prøver at drikke noget koldt igen, og ligge mig ned for at mærke. Ellers må jeg vist snart ringe til fødegangen.

Er ikke helt vildt fortvivlet, og ser det lige an 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.