hmmmm

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

Anonym trådstarter

Hasselnødden skriver:

I oprigtig lige måde   for at du får listet nogen brugbare svar ud af de skønne kvinder herinde i løbet af natten eller imorgen...

me2

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Darling<3

Hasselnødden skriver:

Mon ikke der tikker lidt svar på dit indlæg ind imorgen... klokken er alligevel lidt mange...

Jeg kan desværre på ingen måde hjælpe dig, da jeg hverken har prøvet en SA, en MS, En ÆL eller et ÆT...  men ville med glæde i tilfælde af at jeg havde..

Men nu har du da ihvertfald fået ét indlæg til aften, så må du godt smile lidt igen også selvom det ikke besvarede dine spørgsmål..

Er 100 procent sikker på at du også har haft ÆL Hihi.. Ellers kunne du jo ikke have fået et barn

TS - Måske er det bare ægget der har sat sig, men omvendt, din krop skal lige finde sig selv igen..

Jeg havde en SA for 2 mdr siden, og denne gang , som i lige nu, er min MS stadig ikke til at stole helt på.. Håber det kunne hjælpe dig lidt..

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

Honnie's Wife<3 skriver:

Er 100 procent sikker på at du også har haft ÆL Hihi.. Ellers kunne du jo ikke have fået et barn

TS - Måske er det bare ægget der har sat sig, men omvendt, din krop skal lige finde sig selv igen..

Jeg havde en SA for 2 mdr siden, og denne gang , som i lige nu, er min MS stadig ikke til at stole helt på.. Håber det kunne hjælpe dig lidt..

Nårh ja, Æl har vi fleste jo også heh.

Okay, Ja, jeg synes nok der var noget med at man ikek kunne stole på det, men man/jeg bliver så skruk efter SA, at man bare vil have det til at betyder meget mere end det måske gør, håber på en positiv test snart !

Anmeld

9. august 2011

baby012

der går lige lidt inden kroppen kommer sig efter en SA. så ens mens er meget underlig de første par måneder efter .. 

håber du snart får de to streger igen 

hvor langt var du henne ? 

Anmeld

10. august 2011

Anonym trådstarter

gravid20 skriver:

der går lige lidt inden kroppen kommer sig efter en SA. så ens mens er meget underlig de første par måneder efter .. 

håber du snart får de to streger igen 

hvor langt var du henne ? 

10 uger med twins

Anmeld

10. august 2011

Darling<3

Anonym skriver:

Nårh ja, Æl har vi fleste jo også heh.

Okay, Ja, jeg synes nok der var noget med at man ikek kunne stole på det, men man/jeg bliver så skruk efter SA, at man bare vil have det til at betyder meget mere end det måske gør, håber på en positiv test snart !

Det med ÆL, var mere til hende den anden Hihi..

Kroppen ved jo godt hvad der er sket og har brug for at finde sig selv så du igen kan blive gravid

Ved godt hvordan det er at være skruk og det ikke lykkeds som man gerne ville, men det skal nok komme, det er jeg ikke i tvivl om

Ved godt at det er hård, men, din krop har afvist et foster da der var noget galt, hvis du ser sådan på det, så er det ikke heeelt så slemt alligevel

Anmeld

10. august 2011

baby012

Anonym skriver:

10 uger med twins

der gik 4 måneder efter min SA før mens var som den skulle være igen . 

Anmeld

10. august 2011

Hasselnødden

Honnie's Wife<3 skriver:

But of course, mente nok med dét at jeg aldrig har testet for hvornår jeg har haft denne.. anywho, I skønne kvinder der ved besked kom da frem fra hiet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.