Hsg i morgen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

562 visninger
4 svar
0 synes godt om
9. august 2011

Anonym trådstarter

Så skal jeg have lavet en HSG undersøgelse i morgen... Er godt nok bare super nervøs :-(

Både for selve undersøgelsen og for svaret...

Ang. svaret er der nogle der ved hvor lang tid der går før man får svar? Får man det med det samme eller? Der stod i brochuren at de ville sende svaret til lægen, men min læge er på ferie de næste par uger så er jo lidt surt hvis jeg skal vente så længe på svaret

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Lisbeth1985

Anonym skriver:

Så skal jeg have lavet en HSG undersøgelse i morgen... Er godt nok bare super nervøs :-(

Både for selve undersøgelsen og for svaret...

Ang. svaret er der nogle der ved hvor lang tid der går før man får svar? Får man det med det samme eller? Der stod i brochuren at de ville sende svaret til lægen, men min læge er på ferie de næste par uger så er jo lidt surt hvis jeg skal vente så længe på svaret

Held og lykke i morgen

Jeg kan godt forstå, at du er nervøs (det var jeg også), men det er ikke så slemt Jeg oplevede at få mens-lignende smerter, men det var hurtigt overstået

Der er nogle, der får svar med det samme. Det  jeg for, at du også gør!

Anmeld

11. august 2011

www.baby.NU ;)

Hej,

Jeg oplevede det som en ting der gjorde ondt, men samtidig os som noget er forholdsvis hurtigt overstået. Følte lidt dagene efter at man var oppustet og skulle tisse meget.

Lægen kom med det samme og gav en cd med de billeder der var taget og sagde at så vidt han kunne se så alt normalt ud.

Men jeg skulle vente på præcis svar hos min gyn.

ca. 2 månede efter testede jeg positiv...

så jeg  fingre for dig, det skal nok gå.

Knus

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

Lisbeth1985 skriver:

Held og lykke i morgen

Jeg kan godt forstå, at du er nervøs (det var jeg også), men det er ikke så slemt Jeg oplevede at få mens-lignende smerter, men det var hurtigt overstået

Der er nogle, der får svar med det samme. Det  jeg for, at du også gør!

Tak. Har været til undersøgelse her igår, og det gik ganske fint.. Det gjorde mega ondt at få den der ballon i, men var vist lidt fordi min livmoderhals var for kort (pga keglesnitsoperation) så hun måtte lægge den helt oppe i livmoderen... Det gjorde godt nok pænt meget nas... Men  har næsten ikke blødt og stort set ingen smerter haft efter undersøgelsen, så det er jo fint..

Nå, ja og svaret var positivt.. Fri passage

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

www.baby.NU ;) skriver:

Hej,

Jeg oplevede det som en ting der gjorde ondt, men samtidig os som noget er forholdsvis hurtigt overstået. Følte lidt dagene efter at man var oppustet og skulle tisse meget.

Lægen kom med det samme og gav en cd med de billeder der var taget og sagde at så vidt han kunne se så alt normalt ud.

Men jeg skulle vente på præcis svar hos min gyn.

ca. 2 månede efter testede jeg positiv...

så jeg  fingre for dig, det skal nok gå.

Knus

Jeg fik nu ingen cd med billeder, men så dem abre på skærmen så fik også svar med det samme, og heldigvis fri passage...

Håber også det har fået fjernet skidt og snavs og der kommer en baby til os nu :-)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.