Hej de damer. facebook

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

17. august 2011

Babywish1

Årh søde piger, kan i ikke alle sammen skrive en besked til mig derinde. Tror der er gået lidt ged i den? mit navn er Mie-Sofie Augustesen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. august 2011

MissTas

Har også lige ansøgt dig på facebook

Anmeld

21. august 2011

kathrinem

Har også lige ansøgt på facebook

Anmeld

27. august 2011

LilleMie

Babywish1 skriver:

Årh søde piger, kan i ikke alle sammen skrive en besked til mig derinde. Tror der er gået lidt ged i den? mit navn er Mie-Sofie Augustesen

Hej igen, ville bare lige høre hvad status er med gruppen? Jeg har nemlig intet hørt fra dig på FB endnu.

Er jeg den eneste eller er der andre heller ikke har hørt noget?

Anmeld

28. august 2011

Emily2012<3

Babywish1 skriver:

For det første TILLYKKE med graviditeten

Jeg har tænkt mig at lave en Facebook gruppe, for os Februar mødre. Jeg venter selv den 20-2-2012.

Gruppen vill være hemmelig OG andre vil derfor ikke kunne se hvis i skriver i den eller bliver medlem.

I kan ansøge mig på facebook: Mie-sofie Augustesen, så sørger jeg for i kommer ind.. <3

Håber i vil være med og dele jeres forskellige tanker, billeder og oplevelser.

Knus fra mig.

Jeg har lige ansøgt.

Anmeld

29. august 2011

Babywish1

LilleMie skriver:

Hej igen, ville bare lige høre hvad status er med gruppen? Jeg har nemlig intet hørt fra dig på FB endnu.

Er jeg den eneste eller er der andre heller ikke har hørt noget?

Årh nej :/
Har du ansøgt mig? Mie-Sofie Augustesen?
Jeg syntes ellers jeg har været ret om hyggelig.. Undskyld..
Kan du ikke skrive en besked til mig i min  indbakke, så får jeg dig hurtig ind.

Anmeld

29. august 2011

Babywish1

Du har mig jo i forvejen Men vil også gerne være med dér! 

Cie.. Kan du ikke skrive til mig i min besked indbakke? Hvis jeg ikke har tilføjet dig til gruppen?

Anmeld

30. august 2011

LilleMie

Babywish1 skriver:

Årh nej :/
Har du ansøgt mig? Mie-Sofie Augustesen?
Jeg syntes ellers jeg har været ret om hyggelig.. Undskyld..
Kan du ikke skrive en besked til mig i min  indbakke, så får jeg dig hurtig ind.

Det er helt ok, jeg har skrevet en besked besked mere. Vi er 2 med samme navn på facebook, så det kan være den forkerte er blevet inviteret 

Hvis du ikke får min besked, må du meget gerne skrive igen, så må vi prøve noget andet!

Hav en dejlig dag!

Anmeld

30. august 2011

Babywish1

LilleMie skriver:

Det er helt ok, jeg har skrevet en besked besked mere. Vi er 2 med samme navn på facebook, så det kan være den forkerte er blevet inviteret 

Hvis du ikke får min besked, må du meget gerne skrive igen, så må vi prøve noget andet!

Hav en dejlig dag!

Tror du har fat i den forkerte :/
Mit profil billede er sort hvid. Hvor jeg står og kigger i vandet, ned på min nederdel. ? Håber det kan hjælpe

Anmeld

30. august 2011

LilleMie

Babywish1 skriver:

Tror du har fat i den forkerte :/
Mit profil billede er sort hvid. Hvor jeg står og kigger i vandet, ned på min nederdel. ? Håber det kan hjælpe

Det er bare underligt, for det er dig, jeg har skrevet til, har lige dobbelttjekket billedet. Jeg prøver lige at skrive en PB til dig

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.