Er der noget vi mangler?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

annec

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Babysvøb  

Havde jeg også tænkt lidt på. Men hvad er der egentlig godt ved det, i forhold til et almindelig tæppe?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

annec skriver:

Havde jeg også tænkt lidt på. Men hvad er der egentlig godt ved det, i forhold til et almindelig tæppe?

Ikke så meget andet end størrelsen, og så materialet kan være lidt nemmere at have med at gøre, da det ofte ikke er så tykt. Så nemt lige at bruge når man ammer osv. uden det er for tungt. 

Anmeld

9. august 2011

annec

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ikke så meget andet end størrelsen, og så materialet kan være lidt nemmere at have med at gøre, da det ofte ikke er så tykt. Så nemt lige at bruge når man ammer osv. uden det er for tungt. 

Ja okay Tak for hjælpen

Anmeld

10. august 2011

MortilCilas

annec skriver:

Nej har jeg ikke. Er det noget man ofte får da? Altså svamp?

Jeg fik det, det gør helveds ondt

Anmeld

10. august 2011

3rollinger

Jeg synes det ser rigtig godt ud til at starte med. 

Jeg ville ikke gaa ud og investere i saa meget mere lige pt. For det foerste fordi du faar en masse gaver og mange spoerger hvad du mangler. Saa er det rart lige at have et par oensker.

Og desuden skal du jo ud med bebs og gaa tur, saa er det ogsaa rart at have noget at gaa efter engang imellem.

Desuden er moedres behov forskellige, saa det er bedre at se hvad du bruger som mor. 

Anmeld

10. august 2011

annec

3rollinger skriver:

Jeg synes det ser rigtig godt ud til at starte med. 

Jeg ville ikke gaa ud og investere i saa meget mere lige pt. For det foerste fordi du faar en masse gaver og mange spoerger hvad du mangler. Saa er det rart lige at have et par oensker.

Og desuden skal du jo ud med bebs og gaa tur, saa er det ogsaa rart at have noget at gaa efter engang imellem.

Desuden er moedres behov forskellige, saa det er bedre at se hvad du bruger som mor. 

Ja nemlig

Og der er jo allerede en masse der har spurgte hvad jeg ønsker mig, og ved det bare ikke

Anmeld

10. august 2011

Lucas og Mathilde <3

nu ved jeg ikke om det er blevet skrevet i tråden, eller om du selv havde skrevet det, (kunne hvertfald ikke lige umidelbart se det) men sådan nogen små NAN1 brikker, hvis nu ammingen ikke går som forventet (: - ville hverfald være træls at stå på det forkerte tidspunkt af døgnet og så mangle det held og lykke med det hele!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.