Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Det vi har:
Er der noget vi mangler?
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg ser inden St car i den fine liste
Mht salve, så har Apoteket en rigtig god zinksalve (kan ikke huske navnet, men hvid/orange tube - mener vi giver 69.- den virker!!)
Ellers tror jeg du har alt med - barnesele til barnevognen kan købes senere
Vh Christina
www.mmwfoto.dk
Jeg synes det ser ud som om i er dækket ret godt ind - det eneste jeg kan komme på er vådliggerlagen, hvis man altså synes det er nødvendigt
/Fenja (36+6)
Umiddelbart tænker jeg flere stofbleer
chriwi skriver: Jeg ser inden St car i den fine liste Mht salve, så har Apoteket en rigtig god zinksalve (kan ikke huske navnet, men hvid/orange tube - mener vi giver 69.- den virker!!) Ellers tror jeg du har alt med - barnesele til barnevognen kan købes senere Vh Christina www.mmwfoto.dk
Hvad er st car?
Har købt salven på appoteket
Solstråle2011 skriver: Umiddelbart tænker jeg flere stofbleer
Jamen mine svigerforældre har købt 20 stk som vi også får i barselsgave
Kokos olie, er meget bedre i badet og de bliver så bløde af det. Plus det kan også smøres på dem, selvom de ikke har været i bad. Jeg brugte det rigtig meget da min Cilas havde arp
Fenja09 skriver: Jeg synes det ser ud som om i er dækket ret godt ind - det eneste jeg kan komme på er vådliggerlagen, hvis man altså synes det er nødvendigt /Fenja (36+6)
altså det der skal ligge under lagnet, ik?
Ved du hvor man kan købe det?
Cilas skriver: Kokos olie, er meget bedre i badet og de bliver så bløde af det. Plus det kan også smøres på dem, selvom de ikke har været i bad. Jeg brugte det rigtig meget da min Cilas havde arp
Nå det vidste jeg faktisk ikke
Tak
annec skriver: Nå det vidste jeg faktisk ikke Tak
Det er bedre en baby olie, som man hælder i vandet. Jeg har haft meget glæde af mit, til Cilas Og hvad med panthenol creme, har i købt det? Er super godt mod rød numse, eksem osv
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128