Stik/ jag i lysken.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

maryjane

Fenja09 skriver:

Hvis bebsen har lagt sig med hovedet nedad, men stadig ikke lagt sig fast kan det være at det du oplever er, at hovedet støder mod dit bækken når du bevæger dig eller lign. så vil der nemlig kommer små jag eller "stød". Snakkede med min JM om det i går.

/Fenja  (36+6)

Taaak.
Så er det sikkert også nogen lignende her.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

maryjane

nahoje skriver:

Ja lige præcis! Jeg troede også at jeg ville være mere beroliget når jeg er så langt henne, at han bare kan komme ud, hvis der er noget. Men sådan virker det desævrre ikke, hehe. Så nu glæder jeg mig bare til han kommer ud, så jeg ikke skal bekymre mig, om han nu har bevæget sig nok osv.  Men vi må være lidt tålmodige endnu  Jeg glæder mig også over at hovedet står fast og det er rigtig dejligt når man har klaret endnu en uge

Hehe, ja det bliver godt når babyerne er ude og man kan se de har det perfekt!

- nogle gange tror jeg heller ikke nettet er helt sundt for mig, man kan komme til at tage alt for mange dumme ting til sig og tro det ene og det andet er galt. Det er noget fy-fy er det.

Anmeld

9. august 2011

nahoje

maryjane skriver:

Hehe, ja det bliver godt når babyerne er ude og man kan se de har det perfekt!

- nogle gange tror jeg heller ikke nettet er helt sundt for mig, man kan komme til at tage alt for mange dumme ting til sig og tro det ene og det andet er galt. Det er noget fy-fy er det.

Ja nettet kan både være godt og skidt. Men snart får vi vores perfekte babyer ud

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.