Stik/ jag i lysken.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.762 visninger
12 svar
0 synes godt om
9. august 2011

maryjane

Hejhejhej, har jo så let ved at bekymre mig.

Ville bare lige høre om der er andre der også af og til får jag i lysken, har fået det af og til de sidste par dage og det har skiftet lidt mellem venstre og højre side. Det gør ikke mega ondt eller noget.

Kan det være noget med baby der sætter sig fast ligeså langsomt? Ifølge min JM havde hun lagt sig med hovedet ned af i sidste uge, hun havde ellers lagt på tværs indtil da sådan ca.

Håber det gav mening.

Hilsen mig, 34+4

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

nahoje

Jeg synes også somme tider jeg får nogle jag. Jeg ved ikke om det måske kan være noget ligament smerter. Men det hele tynger jo meget ned, så tror det er ganske normalt. Min søn står også med hovedet nede. Jeg får også tit nogle slags kramper ned i lårene. Men som sagt tror jeg det er ganske normalt

Anmeld

9. august 2011

maryjane

nahoje skriver:

Jeg synes også somme tider jeg får nogle jag. Jeg ved ikke om det måske kan være noget ligament smerter. Men det hele tynger jo meget ned, så tror det er ganske normalt. Min søn står også med hovedet nede. Jeg får også tit nogle slags kramper ned i lårene. Men som sagt tror jeg det er ganske normalt

Tusind tak for dit svar, altid fint lige at høre fra andre der oplever noget lign. en selv.

Anmeld

9. august 2011

nahoje

maryjane skriver:

Tusind tak for dit svar, altid fint lige at høre fra andre der oplever noget lign. en selv.

Ja bestemt  Det kan jo ikke undgås at man går og bekymrer sig. Det er mærkeligt, for det er som om jeg går og bekymrer mig lidt mere her på det sidste (er 27+6), for man vil jo bare være helt sikker på at alt er i orden så tæt på målet (fødslen).

Anmeld

9. august 2011

annec

maryjane skriver:

Hejhejhej, har jo så let ved at bekymre mig.

Ville bare lige høre om der er andre der også af og til får jag i lysken, har fået det af og til de sidste par dage og det har skiftet lidt mellem venstre og højre side. Det gør ikke mega ondt eller noget.

Kan det være noget med baby der sætter sig fast ligeså langsomt? Ifølge min JM havde hun lagt sig med hovedet ned af i sidste uge, hun havde ellers lagt på tværs indtil da sådan ca.

Håber det gav mening.

Hilsen mig, 34+4

Hej

Jeg har det også, og har haft det siden uge 32. Mine gøre bare ekstreme ondt engang imellem (dog ikke alle gange), nogle dage får jeg ingen, andre gange 50 gange om dagen. Noglegange er de så slemme at jeg hverken kan gå eller stå.

Men min JM siger det er fordi baby kommer længere og længere ned, og for hver gang, afkorter livmoderhalsen sig Så fik at vide at det kun var gode tegn

Anmeld

9. august 2011

maryjane

nahoje skriver:

Ja bestemt  Det kan jo ikke undgås at man går og bekymrer sig. Det er mærkeligt, for det er som om jeg går og bekymrer mig lidt mere her på det sidste (er 27+6), for man vil jo bare være helt sikker på at alt er i orden så tæt på målet (fødslen).

Ja lige præcis!

Troede faktisk det ville blive bedre med tiden for mit vedkommende, meeeeen der tog jeg vidst fejl.

Er bare glad hver gang der er gået endnu en uge, uden det store dramatik

Anmeld

9. august 2011

Fenja09

Hvis bebsen har lagt sig med hovedet nedad, men stadig ikke lagt sig fast kan det være at det du oplever er, at hovedet støder mod dit bækken når du bevæger dig eller lign. så vil der nemlig kommer små jag eller "stød". Snakkede med min JM om det i går.

/Fenja  (36+6)

Anmeld

9. august 2011

maryjane

annec skriver:

Hej

Jeg har det også, og har haft det siden uge 32. Mine gøre bare ekstreme ondt engang imellem (dog ikke alle gange), nogle dage får jeg ingen, andre gange 50 gange om dagen. Noglegange er de så slemme at jeg hverken kan gå eller stå.

Men min JM siger det er fordi baby kommer længere og længere ned, og for hver gang, afkorter livmoderhalsen sig Så fik at vide at det kun var gode tegn

Tak for svar.
Kan være jeg bare skal se det positive i det så.

Anmeld

9. august 2011

annec

maryjane skriver:

Tak for svar.
Kan være jeg bare skal se det positive i det så.

Ja det kunne være

Anmeld

9. august 2011

nahoje

maryjane skriver:

Ja lige præcis!

Troede faktisk det ville blive bedre med tiden for mit vedkommende, meeeeen der tog jeg vidst fejl.

Er bare glad hver gang der er gået endnu en uge, uden det store dramatik

Ja lige præcis! Jeg troede også at jeg ville være mere beroliget når jeg er så langt henne, at han bare kan komme ud, hvis der er noget. Men sådan virker det desævrre ikke, hehe. Så nu glæder jeg mig bare til han kommer ud, så jeg ikke skal bekymre mig, om han nu har bevæget sig nok osv.  Men vi må være lidt tålmodige endnu  Jeg glæder mig også over at hovedet står fast og det er rigtig dejligt når man har klaret endnu en uge

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.