jeg forstår intet længere

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

531 visninger
6 svar
0 synes godt om
9. august 2011

Anonym trådstarter

Hej,

jeg havde en meget underlig mens sidste mdr fik den 2 gange...

og den skulle være kommet i onsdags der kom den ikke. Men  i weekenden havde jeg en lille pletblødning og igår da jeg var på toilet kom der lidt blod. Det slog så over i brunt udflåd og idag er der intet.. Jeg har ømmebryster.

jeg har taget en test i sidste uge og igen idag begge var negative..

så der er vel ingen chance for at jeg er gravid.

vil i ikke nok godt svare for har brug for jeres råd

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Nettemor

jeg syns du skal ringe til din læge om bede om at han lige tjekker dig for at få lidt ro.

men tvivler desværre også på at du er gravid. men for at jeg tager fejl

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

problemet ved min læge er at hun ikke mener det skal tjekkes.. men her til middag begyndte det igen med brunt udflåd og det er virkelig mørkebrunt

Anmeld

9. august 2011

Aagaard

Er du lige flyttet? eller er der lige flyttet nogen ind i lejlighederne over/under/overfor eller ved siden af dig?

Jeg oplever "tit" at min mens opfører sig underligt når nogen (en anden kvinde) flytter ind i nærheden. Min mens flytter sig, så den er bedre i hak med de kvinder som bor tæt ved mig, ikke bare sammen med mig men også tæt ved mig. Min cyklus er meget svag og flytter sig let efter en stærkere cyklus.

Måske er det det som sker?

Knus Line

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

ehm nej er ikke flyttet og bor sammen med min mand??

Anmeld

13. august 2011

Anonym trådstarter

nu har jeg blødt meget voldsomt siden den 9 men jeg har ingen mens smerter... men får sommetider mega ondt i højre side så jeg er nød til at ligge mig på gulvet.... der er vel ingen som har prøved dette eller ved hvor længde det vare for pletblødte i en uge og nu har jeg blødt siden den 9 så det har varet lidt længde syndes jeg ??

Anmeld

13. august 2011

Twinklee

For mig lyder det som om, du 'bare' har din mens, men at den opfører sig anderledes end den plejer.

Min mens er af og til som din er, sådan er det bare. Men jeg ville nok runde lægen, hvis det sker gentagne gange. Det var jeg selv, da den begyndte at være sær -bare for at få ro i sjælen.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.