Hej allesammen.Jeg ved godt der med garanti er rigtig mange der spørger om det herinde, men hvornår pokker skal jeg prøve at tage en graviditets test? Jeg er nu gået 2 dage over min normale cyklus, men det hænder jo at det ikke kommer helt som det skal. Egentlig ville jeg ikke havde tænkt så meget over det, hvis ikke det var fordi jeg har en besynderlig fornemmelse i min mave. Normalt når jeg skal have min mens, får jeg smerter i maven dagen før, men de varer ofte kun 10 min ca, og så forsvinder de igen, og så ved jeg at jeg får min mens dagen efter. Men denne gang er smerten anderledes. Det er ikke lige så stærk en smerte, og det er mere som om jeg har enormt meget luft i maven (uden egentlig at have det) end det er en "krampagtig" smerte som det plejer at være. Derudover fik jeg følelsen i maven i søndags, og den har stået på lige siden, hvilket den jo heller ikke plejer. Jeg har haft lidt on and off ømme bryster, men ikke noget at råbe højt om. Derudover syntes jeg at jeg er sulten hele tiden, men om det hele bare er noget der foregår inde i mit hoved, det ved jeg ikke rigtig. Er smadder nervøs for at tage en test, hvis nu den viser negativ, og det er fordi jeg har taget testen for tidligt

På den anden side, så ville jeg virkelig gerne bare snart have svar, for jeg tænker virkelig meget over det

På forhånd tak for hjælpen.Knus Charlotte
Anmeld