Er godt nok spændt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.060 visninger
10 svar
0 synes godt om
9. august 2011

Pige1984

Hej.

Jeg var ved læge igår for jeg mente jeg havde blærebetandelse, for jeg har en mærkelig følelse når jeg tisser og jeg tisser hele tiden. Og jeg fik afleveret en urin prøve og på deres stik hvor de kan se om man har blærebetændelse vist den at de var blærebetændelse men de ville lige dyrke en til i dag for man kan ikke stole 100 % på de stik, og da jeg ringede her for 5 min siden sagde hun det var ikke blærebetændelse så nu skal jeg ned imorgen med en portion morgenurin og have taget en graviditets test 

Så er godt no spændt for har de sidste 3 aftener haft kvalme i 10-15 min og så det med tisseriet, og når min kat om morgen går op og ligger sig på min brystkasse og lige kommer til at sætte poten på mit bryst gør det bare ondt 

Håber der er noget 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

mamiolvi

Pige1984 skriver:

Hej.

Jeg var ved læge igår for jeg mente jeg havde blærebetandelse, for jeg har en mærkelig følelse når jeg tisser og jeg tisser hele tiden. Og jeg fik afleveret en urin prøve og på deres stik hvor de kan se om man har blærebetændelse vist den at de var blærebetændelse men de ville lige dyrke en til i dag for man kan ikke stole 100 % på de stik, og da jeg ringede her for 5 min siden sagde hun det var ikke blærebetændelse så nu skal jeg ned imorgen med en portion morgenurin og have taget en graviditets test 

Så er godt no spændt for har de sidste 3 aftener haft kvalme i 10-15 min og så det med tisseriet, og når min kat om morgen går op og ligger sig på min brystkasse og lige kommer til at sætte poten på mit bryst gør det bare ondt 

Håber der er noget 

Jeg ville da ikke kunne vente men tage en hjemme test

Anmeld

9. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Pige1984 skriver:

Hej.

Håber der er noget 

Kan du så få taget en hjemmetest! 

Anmeld

9. august 2011

Nimbus1984

Pige1984 skriver:

Hej.

Håber der er noget 

Uh hvor er det spændende, smut da lige med efter en hjemmetest, vi skal da have svar nu

Anmeld

9. august 2011

Pige1984

Jeg har ingen test hjemme, men posten skulle gerne kommer med nogen idag Så skal nok tage en og skrive hvad den siger

Hvis den kan vise noget for ville være 3+3 hvis det er

Anmeld

9. august 2011

Musen1983

Pige1984 skriver:

Jeg har ingen test hjemme, men posten skulle gerne kommer med nogen idag Så skal nok tage en og skrive hvad den siger

Hvis den kan vise noget for ville være 3+3 hvis det er

Spændende!!!

Anmeld

9. august 2011

Pige1984

der var ikke noget på mine hjemmetester.

Anmeld

9. august 2011

kimfrit

Pige1984 skriver:

der var ikke noget på mine hjemmetester.

måske det er for tidligt at teste?

Anmeld

9. august 2011

Nimbus1984

Pige1984 skriver:

Ved ikke om i kan se disse billeder. Men synes jeg kan se noget når jeg vipper testen men er ikke sikker på i kan se det.

https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=9555d8ee1c&view=att&th=131ae980b411d7d9&attid=0.2&disp=inline&realattid=1376669324812484608-2&zw

https://mail.google.com/mail/?ui=2&ik=9555d8ee1c&view=att&th=131ae980b411d7d9&attid=0.1&disp=inline&realattid=1376669324812484608-1&zw

Den beder om login til gmail på dine links, så kan ikke se billederne. Men tror også det er ret tidligt, du må nok desværre vente og se hvad lægen siger i morgen og så selv prøve om en uge hvis den er negativ.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.