hvor hurtigt mærked i at i var gravide

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.125 visninger
13 svar
0 synes godt om
9. august 2011

Anonym trådstarter

Godmorgen skønne kvinder...

(ved ikk om jeg skriver i den rigtige debat)
-med henhold til graviditet, hvor hurtig startede jeres kvalme og andre graviditets tegn...
skriver som ano da noget familie også er her inde som ikke skal vide noget endnu, vis det er lykkes
ps har ikke tested endnu, vil gerne strege den så langt som muligt,

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

mamiolvi

Anonym skriver:

-med henhold til graviditet, hvor hurtig startede jeres kvalme og andre graviditets tegn...
skriver som ano da noget familie også er her inde som ikke skal vide noget endnu, vis det er lykkes

Jeg kunne mærke det lyn hurtig på min bryster ... ca 7 dage efter æl... testede positiv en uge før mens skulle være kommet

Anmeld

9. august 2011

Emily2012<3

Anonym skriver:

Min kvalme og opkast kom allerede i slut uge 6, og det har jeg døjet med lige siden.

Ellers var der kun ømme bryster der viste sig som tegn på evt graviditet en uge over mens tid.

Anmeld

9. august 2011

BJL2010

Jeg mærkede absolut ingenting før 10. uge måske. Og det var ligamentsmerter som jeg mærkede til...og det fortsatte til 20. uge næsten.

Anmeld

9. august 2011

Jakob'sMor

Anonym skriver:

Jeg mærkede det hurtig på min bryster, mener det var ca en uge efter æl, men da jeg ikke gik med tænkerne om mulig graviditet testede jeg først, da jeg synes alt lugtede af løg eller ost og var rigtigt rigtig træt, testet positiv i 5. uge.

Håber du får to streger - har du nogle symptomer?

Anmeld

9. august 2011

Anonym trådstarter

tusinde tak for svar, hvis der er noget skulle jeg være i 5 uge
men her til morgen kan jeg godt mærke jeg ikke skal rejse mig for hurtigt, da jeg har kvalme, plejer jeg aldrig at døje med, mine bryster er en smule ømme men sagtes nooget jeg kan overleve, men kvalmen er godt nok klam

forresten igår aften døje jeg med opkast, men ikke kvalme 

Anmeld

11. august 2011

Anonym trådstarter

Anonym skriver:

tusinde tak for svar, hvis der er noget skulle jeg være i 5 uge
men her til morgen kan jeg godt mærke jeg ikke skal rejse mig for hurtigt, da jeg har kvalme, plejer jeg aldrig at døje med, mine bryster er en smule ømme men sagtes nooget jeg kan overleve, men kvalmen er godt nok klam

forresten igår aften døje jeg med opkast, men ikke kvalme 

følger lige med her,
har lidt af samme symtomer
men er  4+8 hvis vel og mærked der er noget, troed bare det var min krop og psyke der var gal på den

krydser for dig

Anmeld

11. august 2011

MIWULA

Jeg mærkede det ret tidligt omkring uge 7 tror jeg at jeg var. min mave føles som en våd svamp da jeg trykkede på den aften før jeg testede posetiv.

Anmeld

11. august 2011

Truddi

Jeg har lige, for 1 time siden testet positiv.

Jeg er gået 5 dage over, men det første tegn jeg fik, var en lille smule kvalme efter måltider omkring min normale menstruationsdag. Det som jeg dog mest lagde mærke til var at jeg fik en form men almindelige menstruationssmerter, bare uden skyggen af en blødning- der ringede klokkerne .

Mange sommerhilsner,

Lea.

Anmeld

11. august 2011

Clisolka

Jeg havde SÅ ondt i babserne inden jeg testede positivt - og menssmerter. Jeg tror jeg havde gået med det i en uges tid inden jeg turde teste (4+5) 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.