Regelmæssige begyndende veer i 24 timer? hvornår sker det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

170811

Muhmi skriver:

Hehe, det lyder da også træls!

Men det er altså ret vigtigt... Jeg var fuldstændig færdig da jeg endelig begyndte at få presseveer, der havde jeg ikke sovet i næsten tre døgn... Det var sådan at jeg til sidst sagde "Jeg kan ikke mere..." Det var fandeme en falliterklæring fra min side syns jeg... Men han kom jo heldigvis ud naturligt alligevel, for man finder alligevel krafterne til at gøre det...

Men ja, sving støvsugeren, tag opvasken, vask gulvet... Det kan være det sætter lidt skub i tingene  Men pas nu også på dit bækken

Jeg nøjes med støvsugningen :p Mere kan mit bækken nok ikke klare Så må kæresten fixe resten!

Jeg håber at kunne få noget søvn her senere, kan godt mærke at jeg virkelig er træt efter i nat, håber bare sådan at det kommer i løbet af i dag  Er simpelthen så spændt

Jeg tænker bare, der kan umuligt gå en hel uge endnu - når jeg har haft så mange tegn, på så kort tid. Altså massere af tegnblødning, slimprop, og regelmæssige "veer".

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Muhmi

170811 skriver:

Jeg nøjes med støvsugningen :p Mere kan mit bækken nok ikke klare Så må kæresten fixe resten!

Jeg håber at kunne få noget søvn her senere, kan godt mærke at jeg virkelig er træt efter i nat, håber bare sådan at det kommer i løbet af i dag  Er simpelthen så spændt

Jeg tænker bare, der kan umuligt gå en hel uge endnu - når jeg har haft så mange tegn, på så kort tid. Altså massere af tegnblødning, slimprop, og regelmæssige "veer".

Jamen det skal nok komme ligemeget om du ligger og slapper af eller om du løber stafetløb... Det sidste ville jeg bare fraråde en højgravid  

Men slap lidt af og hyg lidt om dig selv og din kæreste, snart er i én mere og så kan tiden til kærestehygge godt være svær at finde

Anmeld

9. august 2011

170811

Muhmi skriver:

Jamen det skal nok komme ligemeget om du ligger og slapper af eller om du løber stafetløb... Det sidste ville jeg bare fraråde en højgravid  

Men slap lidt af og hyg lidt om dig selv og din kæreste, snart er i én mere og så kan tiden til kærestehygge godt være svær at finde

Der er sku ikke meget kærestehygge i dag Haha kæresten er taget på arbejde, og jeg har beordret ham til at gøre bilen TOTALT ren og klar til at køre en lille baby hjem fra hospitalet :p Og div andre småting skal han ordne, HVIS nu det skulle blive i dag Jeg hunser lidt med ham

Tak for dine indlæg, håber sådan at du har ret og det er lige om hjørnet

Anmeld

9. august 2011

Muhmi

170811 skriver:

Der er sku ikke meget kærestehygge i dag Haha kæresten er taget på arbejde, og jeg har beordret ham til at gøre bilen TOTALT ren og klar til at køre en lille baby hjem fra hospitalet :p Og div andre småting skal han ordne, HVIS nu det skulle blive i dag Jeg hunser lidt med ham

Tak for dine indlæg, håber sådan at du har ret og det er lige om hjørnet

Hehe, det kender jeg godt

Jamen det var da så lidt Håber snart der sker noget

Puster ihvertfald masser af ve-støv din vej

Anmeld

9. august 2011

170811

Muhmi skriver:

Hehe, det kender jeg godt

Jamen det var da så lidt Håber snart der sker noget

Puster ihvertfald masser af ve-støv din vej

Mange tak for ve støv!

KOM SÅ LILLEMAND! Beslut dig så om du vil være ude eller inde :p Ikke det der halvhjertet noget

Anmeld

9. august 2011

Frøken J.

Ej hvor er det spændende  Kan ikke svare, men sender en bunke kraftigt virkende vestøv  

Anmeld

9. august 2011

MaybeBaby

170811 skriver:

Jeg har snakket med FG i går, og de sagde jeg bare skulle blive hjemme. Det er ikke sådan menstrations agtigt meget blod Men mere end et par dråber. Er godt nok ved at være utålmodig :p

Kan jeg godt forstå - især nu når du kan mærke slutningen og er så tæt på!

Anmeld

9. august 2011

170811

Frøken J. skriver:

Ej hvor er det spændende  Kan ikke svare, men sender en bunke kraftigt virkende vestøv  

Tak tak! Det skal være hamrende kraftigt :p

Anmeld

9. august 2011

170811

MaybeBaby skriver:

Kan jeg godt forstå - især nu når du kan mærke slutningen og er så tæt på!

Jah lige præcis :p Håber det sker i dag eller i nat

Anmeld

9. august 2011

170811

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!! Jeg faldt endelig i søvn, og vågnede igen efter 1 times tid. Nu har jeg været vågen i 20 minutter, og har ikke haft en eneste ve! Neeeeeeeeeeeeeeeej

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.