Vågnede i går morges af veer. Jeg troede på det tidspunkt det bare var plukveer der ville gå i sig selv, men kunne godt mærke at de bed godt til i forhold til normalt. Jeg gik på toilettet - juhuu tegnblødning
Havde hele dagen igår tegnblødning. Altså ikke bare lidt få dråber, men sådan et par trusseindlæg fyldt! Og begyndende veer hver 8-9-10 minut af 40 sek-1 minuts varighed.
I går aftes går slimproppen kan jeg se. AD ikke noget lækkert syn. Har haft veer hele natten med 10 minutters varighed, de har lige akkurat været så kraftige at jeg vågnede ved stort set hver ve = meget lidt søvn :/
Her til morgen er resten af slimproppen gået, jeg har stadig tegnblødning og veer med 8-9 minutters interval. De har taget lidt til i styrke, men ikke noget særligt.
Nu har jeg haft regelmæssige "veer" i 24 timer!!!! Hvornår sker der et eller andet? De må gerne blive kraftigere og få lillemanden ud, eller gå i sig selv så jeg kan sove. Jeg er stoppet med at tage tid på dem, for det er simpelthen så deprimerende når intervallerne ikke ændre sig.
Nogle der har prøvet noget lign. og kan fortælle mig hvor længe de havde modningsveer/begyndende veer - hvad i nu vil kalde dem!
Knus en meget frustreret, træt, forhåbentligt snart mor.
Anmeld