Regelmæssige begyndende veer i 24 timer? hvornår sker det

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8.403 visninger
19 svar
0 synes godt om
9. august 2011

170811

Vågnede i går morges af veer. Jeg troede på det tidspunkt det bare var plukveer der ville gå i sig selv, men kunne godt mærke at de bed godt til i forhold til normalt. Jeg gik på toilettet - juhuu tegnblødning  Havde hele dagen igår tegnblødning. Altså ikke bare lidt få dråber, men sådan et par trusseindlæg fyldt! Og begyndende veer hver 8-9-10 minut af 40 sek-1 minuts varighed.

I går aftes går slimproppen kan jeg se. AD ikke noget lækkert syn. Har haft veer hele natten med 10 minutters varighed, de har lige akkurat været så kraftige at jeg vågnede ved stort set hver ve = meget lidt søvn :/

Her til morgen er resten af slimproppen gået, jeg har stadig tegnblødning og veer med 8-9 minutters interval. De har taget lidt til i styrke, men ikke noget særligt.

Nu har jeg haft regelmæssige "veer" i 24 timer!!!! Hvornår sker der et eller andet? De må gerne blive kraftigere og få lillemanden ud, eller gå i sig selv så jeg kan sove. Jeg er stoppet med at tage tid på dem, for det er simpelthen så deprimerende når intervallerne ikke ændre sig.

Nogle der har prøvet noget lign. og kan fortælle mig hvor længe de havde modningsveer/begyndende veer - hvad i nu vil kalde dem!

Knus en meget frustreret, træt, forhåbentligt snart mor.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

kiwilouise

170811 skriver:

Vågnede i går morges af veer. Jeg troede på det tidspunkt det bare var plukveer der ville gå i sig selv, men kunne godt mærke at de bed godt til i forhold til normalt. Jeg gik på toilettet - juhuu tegnblødning  Havde hele dagen igår tegnblødning. Altså ikke bare lidt få dråber, men sådan et par trusseindlæg fyldt! Og begyndende veer hver 8-9-10 minut af 40 sek-1 minuts varighed.

I går aftes går slimproppen kan jeg se. AD ikke noget lækkert syn. Har haft veer hele natten med 10 minutters varighed, de har lige akkurat været så kraftige at jeg vågnede ved stort set hver ve = meget lidt søvn :/

Her til morgen er resten af slimproppen gået, jeg har stadig tegnblødning og veer med 8-9 minutters interval. De har taget lidt til i styrke, men ikke noget særligt.

Nu har jeg haft regelmæssige "veer" i 24 timer!!!! Hvornår sker der et eller andet? De må gerne blive kraftigere og få lillemanden ud, eller gå i sig selv så jeg kan sove. Jeg er stoppet med at tage tid på dem, for det er simpelthen så deprimerende når intervallerne ikke ændre sig.

Nogle der har prøvet noget lign. og kan fortælle mig hvor længe de havde modningsveer/begyndende veer - hvad i nu vil kalde dem!

det lyder ligesom mig  jeg har bare haft det i 2 uger...

jeg er gået 3 dage over tid og veerne er stadig det samme. har været til flere samtaler hos jordemoder og fødegang men jeg bliver bare sendt hjem med sovemedicin og smertestillende.

skal til jordemoder igen idag og håber på en igangsættelse

hvor langt er du henne?

Anmeld

9. august 2011

170811

kiwilouise skriver:

det lyder ligesom mig  jeg har bare haft det i 2 uger...

jeg er gået 3 dage over tid og veerne er stadig det samme. har været til flere samtaler hos jordemoder og fødegang men jeg bliver bare sendt hjem med sovemedicin og smertestillende.

skal til jordemoder igen idag og håber på en igangsættelse

hvor langt er du henne?

Har du haft regelmæssige modningsveer i 2 uger? åh gud :s

Jeg er 38+6 i dag!

Puh ha håber for dig at de vil sætte dig i gang!

Anmeld

9. august 2011

kiwilouise

170811 skriver:

Har du haft regelmæssige modningsveer i 2 uger? åh gud :s

Jeg er 38+6 i dag!

Puh ha håber for dig at de vil sætte dig i gang!

ja det har været rent helvede  sovemdicinen har været fantastisk så man i det mindste har kunnet få sovet lidt...

krydser så meget fingre for at dine veer tager til

Anmeld

9. august 2011

170811

kiwilouise skriver:

ja det har været rent helvede  sovemdicinen har været fantastisk så man i det mindste har kunnet få sovet lidt...

krydser så meget fingre for at dine veer tager til

mange tak - og i lige måde!

Anmeld

9. august 2011

Muhmi

170811 skriver:

Jeg havde det sådan der i 48 timer ca.

Du kan sagtens have det sådan der i et par dage... Så prøv så vidt muligt at snige så meget søvn ind du overhovedet kan... Du får virkelig brug for det....

Men tænk på at nu varer det ikke så længe som det har varet!!

I skal til at opleve noget helt vildt stort og spændende! Og jeg ønsker dig/jer alt held og lykke

Anmeld

9. august 2011

MaybeBaby

170811 skriver:

Jeg har en seddel fra mit sygehus, hvor der står at tegnblødning er okay, men kommer der mere end det (fx et helt bind fuld) så skal man ringe til Fg. Det ville jeg gøre, hvis jeg var dig. Om ikke andet så kan du få lidt at sove på til når veerne rigtig tager fat og du har brug for energi. Men ih, hvor er det spændende! og som i går, så laver du lige en update, ikk'?

Anmeld

9. august 2011

170811

Muhmi skriver:

Jeg havde det sådan der i 48 timer ca.

Du kan sagtens have det sådan der i et par dage... Så prøv så vidt muligt at snige så meget søvn ind du overhovedet kan... Du får virkelig brug for det....

Men tænk på at nu varer det ikke så længe som det har varet!!

I skal til at opleve noget helt vildt stort og spændende! Og jeg ønsker dig/jer alt held og lykke

Okay! Jeg håber ikke jeg har det i et par dage, og det så går i sig selv. Synes det er hårdt bare at ligge og slappe af :/ Jeg har virkelig mange problemer med mit bækken, så hvis jeg ligger for længe gør det virkelig ondt i bækkenet. Så jeg skifter lidt. Og nu vil jeg svinge støvsugeren :p

Anmeld

9. august 2011

170811

MaybeBaby skriver:

Jeg har en seddel fra mit sygehus, hvor der står at tegnblødning er okay, men kommer der mere end det (fx et helt bind fuld) så skal man ringe til Fg. Det ville jeg gøre, hvis jeg var dig. Om ikke andet så kan du få lidt at sove på til når veerne rigtig tager fat og du har brug for energi. Men ih, hvor er det spændende! og som i går, så laver du lige en update, ikk'?

Jeg har snakket med FG i går, og de sagde jeg bare skulle blive hjemme. Det er ikke sådan menstrations agtigt meget blod Men mere end et par dråber. Er godt nok ved at være utålmodig :p

Anmeld

9. august 2011

Muhmi

170811 skriver:

Okay! Jeg håber ikke jeg har det i et par dage, og det så går i sig selv. Synes det er hårdt bare at ligge og slappe af :/ Jeg har virkelig mange problemer med mit bækken, så hvis jeg ligger for længe gør det virkelig ondt i bækkenet. Så jeg skifter lidt. Og nu vil jeg svinge støvsugeren :p

Hehe, det lyder da også træls!

Men det er altså ret vigtigt... Jeg var fuldstændig færdig da jeg endelig begyndte at få presseveer, der havde jeg ikke sovet i næsten tre døgn... Det var sådan at jeg til sidst sagde "Jeg kan ikke mere..." Det var fandeme en falliterklæring fra min side syns jeg... Men han kom jo heldigvis ud naturligt alligevel, for man finder alligevel krafterne til at gøre det...

Men ja, sving støvsugeren, tag opvasken, vask gulvet... Det kan være det sætter lidt skub i tingene  Men pas nu også på dit bækken

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.