Knibeøvelse-husker

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Bruger du knibeøvelse-huskeren?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

838 visninger
8 svar
0 synes godt om
9. august 2011

JeNoVa

En genial funktion her på baby.dk er knibeøvelse-huskeren. Det er en 'alarm', som dukker op på din skærm med jævne mellemrum og minder dig om, at du skal huske at lave knibeøvelser.

Jeg gad vide, hvor mange der kender til funktionen, og hvor mange der bruger den. Jeg er selv glad for at have den, da jeg ellers ville få knebet meget lidt.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Lone Jakobsen

ja jeg synes den er et stort hit.

Anmeld

9. august 2011

emsaroto

jeg kniber hver gang jeg sidder på toilettet. 

Anmeld

9. august 2011

Diana...

Jeg kender den godt til den men bruger den ikke og det er kun fordi jeg ikke ANER hvor den er henne og hvordan man får den på. 

Anmeld

9. august 2011

MorEllen

Jeg har den Men den giver mig bare dårlig samvittighed, for jeg kniber aldrig når jeg ser den.. Men den får mig da til at tænke at jeg burde knibe mere Jeg kniber når jeg ligger på gulvet med min datter, når jeg kører bil og lidt ellers når jeg lige kommer i tanke om det Men altså ikke når alarmen popper op på min skjærm. Jeg skal bare liiige ta meg sammen og få det gjort

Anmeld

9. august 2011

otlitrom

Diana... skriver:

Jeg kender den godt til den men bruger den ikke og det er kun fordi jeg ikke ANER hvor den er henne og hvordan man får den på. 

Den ligger under dit eget "ret profil", hvor den sidder i højre side af skærmbilledet. Du kan selv indstille tidsintervallet på den.

Håber det var en hjælp

Anmeld

9. august 2011

ekzunz

Jeg har haft brugt den, men den virker af h..... til, så derfor har jeg slået den fra igen.

Jeg har prøvet af flere omgang og hver gang med samme resultat; den popper op ca. hvert 2. minut og efterlader ofte en masse streger tværs over skærmen....

Men det kan jo være at fejlen er rettet...

Anmeld

9. august 2011

serinasmor

hmmm ... HVOR ?????

hvis nu jeg bare havde øjne 

har fundet den efter stor hjælp fra kittys indlæg længere oppe

Anmeld

9. august 2011

Diana...

kitty skriver:

Den ligger under dit eget "ret profil", hvor den sidder i højre side af skærmbilledet. Du kan selv indstille tidsintervallet på den.

Håber det var en hjælp

Ahh smart TAK for hjælpen 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.