Hvor tidligt pakkede I tasken til sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

9. august 2011

otlitrom

Jeg pakkede en taske 3 uger før termin, da jeg havde noget der mindede om regelmæssige veer og skulle ind til tjek. Det gik i sig selv, og da jeg kom hjem brugte jeg af tingene jeg havde pakket

Jeg pakkede "den rigtige" taske den morgen jeg skulle sættes igang, 41+3

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Jemion

Jeg har lige pakket begge tasker og der er 24 dage til terminen

Her har jeg taget lidt tøj til mig, en ren t-shirt til manden, snacks til manden og mor, toiletsager, lidt tøj til lillemanden, babydyne og lidt andet forskelligt såsom kamera osv

Anmeld

9. august 2011

Frk.S

Tasken er lige pakket færdig i dag - og jeg har 2 uger til termin.

Om jeg har for meget eller for lidt med kan jeg jo så først svare på bagefter. Men jeg har søgt en del på, hvad andre har anbefalet man tager med.

Anmeld

9. august 2011

Happiness

Pakkede tasken i uge 36, mener jeg det var. Viste sig at være MEGET god tid, da jeg fik veer da jeg var 41+5

Men vi tog det hele med da jeg skulle ind og smertedækkes (havde på daværende tidszpunkt haft veer i 13 timer og ikke sovet i 26 timer...

Men heldigt vi tog det med, da jeg blev indlagt til aflastning med morfin. Og kom ikke hjem før jeg havde lillemanden i armene

Anmeld

9. august 2011

bobbles

Anonym skriver:

Hvor tidligt pakkede I tasken til sygehuset?

Og havde I alt med derud, da fødslen gik igang - altså alt til jer selv, og alt til baby (tøj, dyne osv.)?

Tak til jer der gider svare

jeg pakker min inden så længe.. jeg har et par gange fået veer fordi jeg er blevet for hurtig stresset eller har lavet for mange ting, også har jeg været på sygehuset, så i mit tilfælde ville jeg tro at prinsessen kunne komme hvert øjeblik, så jeg vil hellere være i god tid..

Anmeld

9. august 2011

nahoje

Jeg har ikke pakket nogen taske endnu. Jeg er 37+6. Men regner med at pakke den i løbet af den næste uge. Skal lige have vasket tøj og sengetøj (til babydynen) og sådan.

Anmeld

9. august 2011

Diana...

samme dag begge gange. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.