Hvor tidligt pakkede I tasken til sygehuset?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.068 visninger
16 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Anonym trådstarter

Og havde I alt med derud, da fødslen gik igang - altså alt til jer selv, og alt til baby (tøj, dyne osv.)?

Tak til jer der gider svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

K&S

Hihi, jeg pakkede tasken, da vandet gik - jeg havde udskudt det og da jeg fødte 14 dage før termin, havde jeg ikke liiiiige fået taget mig sammen

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

K&S skriver:

Hihi, jeg pakkede tasken, da vandet gik - jeg havde udskudt det og da jeg fødte 14 dage før termin, havde jeg ikke liiiiige fået taget mig sammen

Hihi - det jeg frygter lidt, derfor jeg lige vil finde ud af, om jeg skal igang med at pakke

Anmeld

8. august 2011

Kløver

jeg pakkede min i uge 34 og min søn kom i uge 35, så var glad for jeg havde fået den pakket. vi havde aaaaaaalt for meget med Lidt tøj til mor, et sæt tøj til den lille på vej hjem, autostol, evt dyne/tæppe til at ta over til hjemturen, alt efter vejret og det samme gælder overtøj, kamera og så kan far altid hente hvis man mangler havde så meget med og det var helt unødvendigt

Anmeld

8. august 2011

Lise

Jeg nåede aldrig at pakke nogen tasker..

Første gang fødte jeg 11 dage før termin - jeg troede jeg skulle være gravid i mindst 2 uger endnu, og pludselig gik vandet og indenfor 30 min havde jeg veer med under 2 min imellem. Vi spænede rundt for at finde kamera, mobiltelefoner mv. - lidt spøjst med vand løbende ud af en og veer - og så afsted.

Anden gang troede jeg at jeg skulle føde ambulant, så der havde jeg bare pakket lidt babytøj.. Men blev indlagt et døgn pga småkomplikationer.

Så begge gange blev manden sendt hjem efter toiletsager, joggingbukser, mobiloplader mv. Heldigvis bor vi kun 5 minutter fra hospitalet.

Anmeld

9. august 2011

170811

Anonym skriver:

Og havde I alt med derud, da fødslen gik igang - altså alt til jer selv, og alt til baby (tøj, dyne osv.)?

Jeg har lige pakket min taske i går aftes Jeg er 38+6 i dag, men efter en hel dag med regelmæssige begyndende veer tænkte jeg at det var på tide! Dog stadig ingen baby, men håber han kommer i dag :p

Anmeld

9. august 2011

foto på lærred

Ca 1 måned før termin Som anden gangsfødende skal man ikke have så meget med, havde mere med første gang. (havde dog boller og drikkelse med også anden gang, og det var jeg glad for. For der var så travlt at vi var alene de første 4 timer efter fødslen og var drøn sulten og tørstig, så var glad for der var lidt spiseligt ( mad ikke pakket 1 måned før)

Der var det lidt tøj til mor, far, til baby. Dyne til baby, autostol, ammepude, hårtørre, video- og alm. kamera. Vandrejournal, blødt toiletpapir, elastik og spænder til hår.

Anmeld

9. august 2011

foto på lærred

170811 skriver:

Jeg har lige pakket min taske i går aftes Jeg er 38+6 i dag, men efter en hel dag med regelmæssige begyndende veer tænkte jeg at det var på tide! Dog stadig ingen baby, men håber han kommer i dag :p

HÅber du får din baby at se i dag

Anmeld

9. august 2011

MelikkazMoar

Anonym skriver:

jeg pakkede min lørdag, da jeg vidste jeg skulle sættes igang mandag i uge 39
og jeg havde også ALT ALT ALT for meget med..

enlig er det nok med tøj til mor, og og det tøj baby skal have på hjem og ting til badet .. for mit vedkomne hvertfald.. og så mobil+lader og kamera.

jeg brugte bind, tøj, bleer, dyne&pude, ja stort set alt fra sygehuset af.. de havde det hele til rådighed på holbæk sygehus, så jeg havde hvertfald for meget med..

Anmeld

9. august 2011

Fenja09

Jeg har godt nok ikke født endnu, men har 3 uger til termin og jeg har endnu ikke pakket min egen taske til sygehuset/fødslen. Pusletasken med alt til baby er dog pakket og klart og jeg skal også til at have pakket til mig selv...skal bare lige tage mig sammen

Jeg tvivler på, at det er nødvendigt med dyne da det jo er på sygehuset og patienthotellet, hvis man vælger det. Det har jeg i hvert fald ikke pakket.

/Fenja

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.