At leve "normalt" = ikke på kur..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

SjeBets

KaLee skriver:

tak tak.. klikker du på det med orange skrift "week 1 podcast" eller selve adressefeltet?

på det orange, og så gem link som, og så  vil den gemme den som en mp3 fil lige til at smide på en afspiller 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

eElak

SjeBets skriver:

på det orange, og så gem link som, og så  vil den gemme den som en mp3 fil lige til at smide på en afspiller 

Det var det jeg gjorde.. og så ævler hun bare løs... *LOL* 

Anmeld

8. august 2011

SjeBets

KaLee skriver:

Det var det jeg gjorde.. og så ævler hun bare løs... *LOL* 

nå ja hun fortæller en del i starten om hvem hun er og hvad det er for noget, men hun er bedre og høre på end ham den orginale han er godt nok kedelig og hans musik valg er også kedelig. 

Jeg var bare glad for den fordi jeg var dårlig til at løbe, men her blev jeg holdt i gang i intervaller, det gjorde det bare nemmere for mig

Anmeld

8. august 2011

eElak

SjeBets skriver:

nå ja hun fortæller en del i starten om hvem hun er og hvad det er for noget, men hun er bedre og høre på end ham den orginale han er godt nok kedelig og hans musik valg er også kedelig. 

Jeg var bare glad for den fordi jeg var dårlig til at løbe, men her blev jeg holdt i gang i intervaller, det gjorde det bare nemmere for mig

Jeg må lige downloade det og så prøve det af.. 

har en udfordring med nogle veninder som at vi skal deltage i halvmaraton til næste år

Anmeld

8. august 2011

mullesmith2

Macrolf skriver:

Hejsa.

Nu er tiden ved at være kommet, jeg er gået fra 117 kilo til 62,9 (i dag) og mit mål er 62 kilo, jeg er 170 høj.

Jeg er begyndt at løbe, følger det der C25K - tænker at jeg er nødt til at dyrke noget motion for at holde vægten.

Er der andre der er nået dertil hvis man skal til at holde vægten og ikke behøver at tabe sig yderligere? Jeg tænker meget på det og ved i sandhed ikke hvordan jeg skal gøre. Jeg ved efter al den tid på madlog næsten alt om hvor mange kcal der er i alting og min plan er bare at veje mig en gang om ugen i stedet for hver dag som jeg gør nu. Jeg skal næsten fordoble mit kcal indtag for at holde vægten og ikke tabe mig, jeg tror det bliver meget svært for mig, i angst for at tage på igen

Først stort tillykke med dit flotte vægttab  Jeg tror bare du skal prøve dig lidt frem med at spise lidt mere og så se hvordan det påvirker din vægt uge for uge. Hvordan har du levet indtil nu siden du skal leve "normalt" nu?

Jeg tænker bare at jeg selv er igang med at tabe mig og jeg lever "normalt" nu før overspiste jeg.

Anmeld

8. august 2011

SjeBets

KaLee skriver:

Jeg må lige downloade det og så prøve det af.. 

har en udfordring med nogle veninder som at vi skal deltage i halvmaraton til næste år

puha det var langt, jeg har droppet at løbe, anden når jeg er på løbebåndet, fordi mere kedelig form for motion kan jeg bare ikke forstille mig .. det keder mig ... så hellere noget andet  

men held med det 

Anmeld

8. august 2011

eElak

SjeBets skriver:

puha det var langt, jeg har droppet at løbe, anden når jeg er på løbebåndet, fordi mere kedelig form for motion kan jeg bare ikke forstille mig .. det keder mig ... så hellere noget andet  

men held med det 

Tak tak.. :-) Jeg er heller ikk nået så langt endnu... 

Jeg træner 3 gange om ugen i fitnesscenter, hvor jeg indimellem erobrer et løbebånd for... ja ikke særligt længe... Men jeg har tidligere løbet, indtil jeg blev forhindret af først overbelastet ankel, dernæst sygdom, og så blev jeg alene. Det er nu 1 år siden ;-)

dengang havde jeg tanker om et marathon inden jeg blev 30 - bare for at prøve det.. Men nu hedder det kun et halvmarathon - det kan jeg liiige nå til næste sommer inden jeg bliver 30... Damn jeg følte mig lige gammel et øjeblik der :-9 

Anmeld

8. august 2011

SjeBets

KaLee skriver:

Tak tak.. :-) Jeg er heller ikk nået så langt endnu... 

Jeg træner 3 gange om ugen i fitnesscenter, hvor jeg indimellem erobrer et løbebånd for... ja ikke særligt længe... Men jeg har tidligere løbet, indtil jeg blev forhindret af først overbelastet ankel, dernæst sygdom, og så blev jeg alene. Det er nu 1 år siden ;-)

dengang havde jeg tanker om et marathon inden jeg blev 30 - bare for at prøve det.. Men nu hedder det kun et halvmarathon - det kan jeg liiige nå til næste sommer inden jeg bliver 30... Damn jeg følte mig lige gammel et øjeblik der :-9 

Shyyyy jeg har passeret de 30. mit mål var så bare at være under 100 kilo, det nåede jeg så da ...  

Anmeld

8. august 2011

eElak

SjeBets skriver:

Shyyyy jeg har passeret de 30. mit mål var så bare at være under 100 kilo, det nåede jeg så da ...  

He he... ;-)

Min drøm ville være at være nået normalvægten til min fødselsdag (slut november - der er 20 kg til)... Men tvivler lidt om jeg når det....

Men når jeg bliver 30, så skal jeg være nået dertil hvor jeg er i super form, har gennemført halv-marathon og evt. stiler mod et fuldt marathon (eller måske er indlagt på den lukkede i forsøger på at opnå det) ;-) 

Anmeld

8. august 2011

SjeBets

KaLee skriver:

He he... ;-)

Min drøm ville være at være nået normalvægten til min fødselsdag (slut november - der er 20 kg til)... Men tvivler lidt om jeg når det....

Men når jeg bliver 30, så skal jeg være nået dertil hvor jeg er i super form, har gennemført halv-marathon og evt. stiler mod et fuldt marathon (eller måske er indlagt på den lukkede i forsøger på at opnå det) ;-) 

det er så min plan til min næste fødselsdag jeg mangler godt og vel 15 kilo og det er i februar .. så satser på at nå det  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.