At leve "normalt" = ikke på kur..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.555 visninger
19 svar
0 synes godt om
8. august 2011

..

Hejsa.

Nu er tiden ved at være kommet, jeg er gået fra 117 kilo til 62,9 (i dag) og mit mål er 62 kilo, jeg er 170 høj.

Jeg er begyndt at løbe, følger det der C25K - tænker at jeg er nødt til at dyrke noget motion for at holde vægten.

Er der andre der er nået dertil hvis man skal til at holde vægten og ikke behøver at tabe sig yderligere? Jeg tænker meget på det og ved i sandhed ikke hvordan jeg skal gøre. Jeg ved efter al den tid på madlog næsten alt om hvor mange kcal der er i alting og min plan er bare at veje mig en gang om ugen i stedet for hver dag som jeg gør nu. Jeg skal næsten fordoble mit kcal indtag for at holde vægten og ikke tabe mig, jeg tror det bliver meget svært for mig, i angst for at tage på igen

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

SjeBets

Waou det var et imponerende vægttab, har selv smidt 50 kg, men mangler stadig lidt for at jeg er tilfreds, 

Jeg har bare vedligeholdt det sidste år, og jeg startede lige så stille ud med at forhøje mit kcal forbrug, og går på vægten et par gange i ugen fordi jeg vil IKKE tage på igen. Men ja det er svært og man bliver lidt paranoid synes jeg. Men heller det end blive stor igen.

jeg har så ikke dyrket det vilde motion det sidste år, ud over jeg har et hårdt fysisk arbejde så har det været meget lidt jeg har motioneret ud over det.

Håber du findet en balance i det hele .. og igen .. super flot vægttab

Anmeld

8. august 2011

eElak

Macrolf skriver:

Hejsa.

Nu er tiden ved at være kommet, jeg er gået fra 117 kilo til 62,9 (i dag) og mit mål er 62 kilo, jeg er 170 høj.

Jeg er begyndt at løbe, følger det der C25K - tænker at jeg er nødt til at dyrke noget motion for at holde vægten.

Er der andre der er nået dertil hvis man skal til at holde vægten og ikke behøver at tabe sig yderligere? Jeg tænker meget på det og ved i sandhed ikke hvordan jeg skal gøre. Jeg ved efter al den tid på madlog næsten alt om hvor mange kcal der er i alting og min plan er bare at veje mig en gang om ugen i stedet for hver dag som jeg gør nu. Jeg skal næsten fordoble mit kcal indtag for at holde vægten og ikke tabe mig, jeg tror det bliver meget svært for mig, i angst for at tage på igen

Seeeeejt!!! 

jeg glæder mig til jeg kommer dertil - og tro mig jeg knokler for det :-D

Men.. hvad er det der C25K? 

Anmeld

8. august 2011

SjeBets

KaLee skriver:

Seeeeejt!!! 

jeg glæder mig til jeg kommer dertil - og tro mig jeg knokler for det :-D

Men.. hvad er det der C25K? 

Couch TO(2) FIVE(5) KM

man kan hente så podcast med en der fortæller hvornår du skal løbe og hvornår du skal gå og så er der musik også ... den orginale er dog lidt kedelig, har fundet et alternativ med lidt mere op to date musik  

Anmeld

8. august 2011

eElak

SjeBets skriver:

Couch TO(2) FIVE(5) KM

man kan hente så podcast med en der fortæller hvornår du skal løbe og hvornår du skal gå og så er der musik også ... den orginale er dog lidt kedelig, har fundet et alternativ med lidt mere op to date musik  

Se.. jeg har ingen forstand på Podcasts og sådan.. 

Jeg har en Iphone og en Ipod..

Hvor filan finder jeg de der podcasts henne - det lyder skidesmart!

Anmeld

8. august 2011

SjeBets

KaLee skriver:

Se.. jeg har ingen forstand på Podcasts og sådan.. 

Jeg har en Iphone og en Ipod..

Hvor filan finder jeg de der podcasts henne - det lyder skidesmart!

jeg finder dem lige ...

Anmeld

8. august 2011

Frk.S

Jeg har ikke lige noget råd, men vil da lige give dig en

Hvor er det bare flot at du har tabt dig så meget, og nået dit mål!

Anmeld

8. august 2011

SjeBets

SjeBets skriver:

jeg finder dem lige ...

http://www.c25k.com/ her er den orginale 

Her er hende jeg bruger 

http://runningintoshape.com/  så ind under fanen 5K training downloads , finde den uge man vil have , klikker sig ind , og højre klikker på podcast linket, og siger gem, Så har du hentet podcasten og kan smide den på en hver mp3 afspiller du har ...

Anmeld

8. august 2011

Mi

Imponerende, og ja, nu begynder det lange seje træk nok. Held og lykke med det.

Anmeld

8. august 2011

eElak

SjeBets skriver:

http://www.c25k.com/ her er den orginale 

Her er hende jeg bruger 

http://runningintoshape.com/  så ind under fanen 5K training downloads , finde den uge man vil have , klikker sig ind , og højre klikker på podcast linket, og siger gem, Så har du hentet podcasten og kan smide den på en hver mp3 afspiller du har ...

tak tak.. klikker du på det med orange skrift "week 1 podcast" eller selve adressefeltet?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.