JOHA heldragt sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
499 visninger
4 svar
0 synes godt om
8. august 2011

MissMaria

Helt ny - aldrig brugt.

Str. 50

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. august 2011

mamiolvi

MissMaria skriver:

Helt ny - aldrig brugt.

Str. 50

den er super sød. men er det en nat dragt eller til om dagen.. hvad havde du tænkt dig af pris

Anmeld

26. august 2011

MissMaria

mamiolvi skriver:

den er super sød. men er det en nat dragt eller til om dagen.. hvad havde du tænkt dig af pris

Jeg har købt den som en heldragt til om dagen (Var sikker på at få en pige - men ud kom en dejlig dreng )

Jeg mener jeg gav 249 kr for den.... Men kom med et bud

VH Maria

P.S Står og skal flytte til Spanien på mandag, så er åben for en hurtig og billig handel.

Anmeld

26. august 2011

mamiolvi

MissMaria skriver:

Jeg har købt den som en heldragt til om dagen (Var sikker på at få en pige - men ud kom en dejlig dreng )

Jeg mener jeg gav 249 kr for den.... Men kom med et bud

VH Maria

P.S Står og skal flytte til Spanien på mandag, så er åben for en hurtig og billig handel.

nu bliver jeg helt nervøs...var du blevet scannet til at skulle have en pige..jeg håber da stadigvæk det er en pige som gemmer sig derinde har fået det afvide ved scanning.. hvad med 50 incl porto..

Anmeld

26. august 2011

MissMaria

mamiolvi skriver:

nu bliver jeg helt nervøs...var du blevet scannet til at skulle have en pige..jeg håber da stadigvæk det er en pige som gemmer sig derinde har fået det afvide ved scanning.. hvad med 50 incl porto..

Bare rolig.... Det var inden jeg blev scannet, troede bare jeg fik en pige... Men fik ved MD afvide at det var en lille dreng

Synes det er lidt for lidt... Hvad siger du til 65 incl porto ?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.