Babyudstyr.. hvor langt er i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

11. august 2011

Fjordside

Vi er godt i gang med at købe ind. Min veninde kom rådet at det var bedre at købe det hen ad vejen, i stedet for at man lige pludselig skal ud og have fat i alt Så det tog vi.. 

Nu er vi så heldige at begge have ældre søskende der har fået børn, så vi kan få mange forskellige ting Blandt andet barnevogn, hvilket jeg synes er fantastisk, hold op vi spare en del der Ellers har vi fundet en babyseng på mine svigerforældres loft, som lige skal males Så gav mine forældres nabo os lige en autostol som de havde for meget, skønt

Og vi har købt: Tremmeseng, puslebord + hynde, pusletaske og selvfølgelig en lille nissehue til den lille Ellers har vi fået en masse andre småting

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

11. august 2011

Silke83

Vi har købt barnevogn og lift.

Imorgen er det meningen, at vi skal ud og købe puslebord, seng og voksipose. Samt alle små-tingene: badekar, puslepude, ammepude, osv, osv. Jeg synes, at vores liste bliver længere og længere

Derudover har vi fået en autostol, en skråstol og en bære-sele/slynge til nyfødte.

Og så låner vi en Leander-vugge af nogle venner

Jeg synes det er ret svært at finde ud af, hvor meget tøj sådan en lille baby har brug for. Det er jo heller ikke til at vide, hvor meget vi ender med at få i gave. Jeg synes bare, at der er så meget fint tøj, så jeg kommer hele tiden til at købe lidt

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.