Babyudstyr.. hvor langt er i?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.176 visninger
11 svar
0 synes godt om
8. august 2011

OverTheRainbow

Hello Damer!

Nu går tiden jo hurtigt og jeg er i 24. uge lige straks så begynder at tænke, på pusleborde, hylder til tøj osv.

Jeg har anskaffet mig barnevogn og kørepose, da det var et sandt scoop og jeg ik kunne sige nej Men det er så faktisk også det eneste der er købt indtil videre, udover noget tøj.

Hvor langt er i kommet med at handle ind til den lille baby? Ihhh, jeg glæder mig til December og jul

Sissal

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

4kløver

Smilo skriver:

Hello Damer!

Nu går tiden jo hurtigt og jeg er i 24. uge lige straks så begynder at tænke, på pusleborde, hylder til tøj osv.

Jeg har anskaffet mig barnevogn og kørepose, da det var et sandt scoop og jeg ik kunne sige nej Men det er så faktisk også det eneste der er købt indtil videre, udover noget tøj.

Hvor langt er i kommet med at handle ind til den lille baby? Ihhh, jeg glæder mig til December og jul

Sissal

Vi har lidt fra hans søster. Men tøjet skal der købes nyt af. Barnevognen er godt nok rød og har tænk at sælge og købe ny, men så lidt jeg brugte den til hans søster er det næsten dumt for jeg får ikke meget for en brugt vogn.. så han må ligge lidt tøset

Anmeld

9. august 2011

Moms

Hm...på den ene side synes jeg jo der er laaaang tid til endnu, på den anden kan det godt gibbe lidt i mig af og til, når jeg ser hvor meget der mangler. Skulle han nu ske at ville ud før tiden, så mister jeg måske den måned, hvor jeg regnede med jeg ville have rigelig tid til at ordne resten.

Men hvorfor skulle han også komme før tid :-)

Vi har fået en seng hjem og lidt tøj. Har lovning på mere tøj og et par barnevogne. Det der med autostole er en vildmark, jeg slet ikke har haft mod på at sætte mig ind i endnu - jeg håber vel, der kommer én af sig selv lige pludselig....

Jeg har også fået meldt mig ind i et par babyklubber, men endnu ikke hentet gratis-pakkerne.

Moms

Anmeld

9. august 2011

anynom

Vi har købt klapvogn, puslebord, senge, vugge plus diverse tøj osv. Føler egentlig primært at jeg mangler barnevogn =) Og så mangler jeg alt til puslebordet, salver, cremer, bleer etc. Men de "store" ting har jeg de fleste af =)

Anmeld

9. august 2011

Københavnermor

Lad mig se....

Vi har nu: 

Barnevogn m. lift (Købt - brugt)

Altanbarnevogn (Fået - brugt) 

Puslekommode (Købt - brugt)

Puslepude (ny)

Myggenet (Købt - brugt)

Vugge (Fået - brugt)

Babydyne  + pude (nyt)

1 sæt betræk til babydyne (nyt)

Stofbleer 20 stk (nye)

Vatpinde (ny)

Babyolie (ny)

Zinksalve (ny)

Babybørste og kam (nye)

1 sut (ny)

1 sutteflaske (ny)

Barnvognssele (Købt - brugt)

Uro (ny)

1 smule tøj (noget købt brugt andet fået)

Reol (ny)

Sættekasser (Nye)

Små bokse og kasser til puslebord og reol (Nye og gamle)

Vi får yderligere inden fødselen, men som ikke er her hjemme endnu:

1 babysvøv (Hjemmegjort)

1 Voksipose (Hjemmegjort)

2 x sengesæt til babydyne (Hjemmegjort)

Alt tøj den får brug for - vi arver en del af nogle venner

Autostol

Så vi mangler lidt, men ikke så meget..

Har brugt en del af min ferie som sluttede i sidste uge på at gøre babyklar herhjemme og jeg NYDER at gå rundt og kigge på det!! 

Anmeld

9. august 2011

Klara

Smilo skriver:

Hello Damer!

Sissal

Heej!

Det er/bliver vildt sjovt at købe ind ting til den lille baby

Vi har lige startet....har fået hjem den flotteste lille seng! Er så tilfreds, he he  Den er samlet og står bare og venter på baby! Skal ud og have puslebord imorgen, ved vilket vi skal have..

Tøj får vi ALT fra min tante som har 3 drenge (og ikke skal have fler) den yngste er bare 1 år så det er ikke fra 80érne, he he.. så det har jeg ikke købt noget endnu, skal først se hvor meget og hvad det er vi får!

Jeg er mest i tvivl om barnevogn og autostol lige nu...det er nok ellers de næste projekt, synes det er rart at bruge lidt tid på at finde de rigtige "store" ting!
Funderer lidt på en af barnevognene fra Babysam/Rikkemai men lurer lidt på om man betaler for meget for designet og selve vognen ikke er så god???? hmmm... men det er jo et luksusproblem  

Anmeld

9. august 2011

OverTheRainbow

MedRogn skriver:

Lad mig se....

Vi har nu: 

Barnevogn m. lift (Købt - brugt)

Altanbarnevogn (Fået - brugt) 

Puslekommode (Købt - brugt)

Puslepude (ny)

Myggenet (Købt - brugt)

Vugge (Fået - brugt)

Babydyne  + pude (nyt)

1 sæt betræk til babydyne (nyt)

Stofbleer 20 stk (nye)

Vatpinde (ny)

Babyolie (ny)

Zinksalve (ny)

Babybørste og kam (nye)

1 sut (ny)

1 sutteflaske (ny)

Barnvognssele (Købt - brugt)

Uro (ny)

1 smule tøj (noget købt brugt andet fået)

Reol (ny)

Sættekasser (Nye)

Små bokse og kasser til puslebord og reol (Nye og gamle)

Vi får yderligere inden fødselen, men som ikke er her hjemme endnu:

1 babysvøv (Hjemmegjort)

1 Voksipose (Hjemmegjort)

2 x sengesæt til babydyne (Hjemmegjort)

Alt tøj den får brug for - vi arver en del af nogle venner

Autostol

Så vi mangler lidt, men ikke så meget..

Har brugt en del af min ferie som sluttede i sidste uge på at gøre babyklar herhjemme og jeg NYDER at gå rundt og kigge på det!! 

Uhhh, jeg får helt travlt det lyder dejligt at ha så meget hjemme allerede...

Har du nogen idé om hvor mange penge i har brugt..? Har i lavet budget osv?  Jeg er studerende og min kæreste har fast job, meeeen økonomien er lidt stram og derfor køber vi helst det meste brugt... Ihvertfald hvad angår udstyr Det kan man jo ligeså godt... Baby verdenen er virkelig dyr!!

Anmeld

9. august 2011

Københavnermor

Smilo skriver:

Uhhh, jeg får helt travlt det lyder dejligt at ha så meget hjemme allerede...

Har du nogen idé om hvor mange penge i har brugt..? Har i lavet budget osv?  Jeg er studerende og min kæreste har fast job, meeeen økonomien er lidt stram og derfor køber vi helst det meste brugt... Ihvertfald hvad angår udstyr Det kan man jo ligeså godt... Baby verdenen er virkelig dyr!!

Ja, babyverdenen er virkelig dyr, men syntes jeg har været rigtig økonomisk indtil nu.. Vi har brugt ca. 3200 kr på det vi har indtil nu. 

Ikke stresse..  Jeg har været i virkelig god tid. Det var fordi jeg havde ferie og så blev vi enige om at jeg ligeså godt kunne bruge lidt tid på det nu, mens jeg stadig har energi og ikke er alt for besværet. Så det har jeg nydt... 

Kram, MedRogn 21+5 

Anmeld

9. august 2011

OverTheRainbow

MedRogn skriver:

Ja, babyverdenen er virkelig dyr, men syntes jeg har været rigtig økonomisk indtil nu.. Vi har brugt ca. 3200 kr på det vi har indtil nu. 

Ikke stresse..  Jeg har været i virkelig god tid. Det var fordi jeg havde ferie og så blev vi enige om at jeg ligeså godt kunne bruge lidt tid på det nu, mens jeg stadig har energi og ikke er alt for besværet. Så det har jeg nydt... 

Kram, MedRogn 21+5 

Øjjj, det lyder som et overskueligt beløb... 

Anmeld

9. august 2011

Københavnermor

Smilo skriver:

Øjjj, det lyder som et overskueligt beløb... 

Er også selv helt stolt.. 

Især fordi resultatet er blevet så fint.. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.