Jeg er Gravid

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

4xGreve

NNM skriver:

stort tillykke med det.

håber at hele forløbet bare kommer til at køre på skinder og bebs bliver hvor den skal til den er færdig bagt.

hehe håber vi også

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Nessie

Stort tillykke

Anmeld

8. august 2011

K&S

WiitrioeN skriver:

hun er 3år og 3 måneder

Hun skal nok nå at blive glad for lillesøster/bror i mavsen

Anmeld

8. august 2011

4xGreve

N&J skriver:

Stort tillykke.. 

Må man spørge hvad de gør ekstra denne gang for at holde bedre øje??

uh må jeg henvise til lidt længer oppe af siden der har jeg svaret på et indlæg fra KaMa?

Anmeld

8. august 2011

MLT

Stort tillykke 

Anmeld

8. august 2011

Vial

WiitrioeN skriver:

har termin d. 17.2.2012 og ja efter uge 20 bliver jeg tilbudt ekstra scanninger og en fødsel læge samtale samt ekstra jordmoder besøg og ekstra besøg ved egen læge også blev jeg sygemeldt mandag sidste uge - håber bare ikke det påvirker min kontanthjælp

Det var godt. Var det uforklarligt, hvorfor Daniella kom så tidligt. Var det ikke noget med 26+?

Fedt, der er opsyn. Da jeg ventede tvillinger, var jeg i risiko fra 23+. De har fundet et yderst effektivt redskab, som stadig er på forsøgsbasis her i Dk. Et pasar!! Det holder simpelthen på barnet. Mærkeligt. Det fik jeg ikke, men har kendskabt til nogle, der har fået det.

Nå, nu skal det jo ikke handle om ftf.

Det er da bare vidunderligt, at I venter jer en lille ny.

Anmeld

8. august 2011

4xGreve

K&S skriver:

Hun skal nok nå at blive glad for lillesøster/bror i mavsen

hehe det er hun også nu største del af tiden men det er selvfølige svært at forstå når mor lige pludselig ikke må løfte osv. men altså prøver at fortælle hende det ikke er babyen men lægen der har sagt jeg ikke må, men hun går også hele tiden og siger mig hedder storsøster jeg ER storsøster osv.

Anmeld

8. august 2011

N&J

WiitrioeN skriver:

uh må jeg henvise til lidt længer oppe af siden der har jeg svaret på et indlæg fra KaMa?

Det var da godt.. er sikker på alt nok skal komme til at gå godt og diu vil rende rundt med en stor fin mave.. 

Anmeld

8. august 2011

Mor til Frederic og Freya

WiitrioeN skriver:

Så piger nu hopper jeg frem i lyset og vil fortælle jer min søde lille hemmelighed...

Jeg er GRAVID og jeg er 12+3 uger henner og har idag været ved NF og det er en meget aktiv lille en...

TrioeN

Sååådan...

Ej det er sejt, et stort tillykke herfra...

Anmeld

8. august 2011

4xGreve

KaMa skriver:

Det var godt. Var det uforklarligt, hvorfor Daniella kom så tidligt. Var det ikke noget med 26+?

Fedt, der er opsyn. Da jeg ventede tvillinger, var jeg i risiko fra 23+. De har fundet et yderst effektivt redskab, som stadig er på forsøgsbasis her i Dk. Et pasar!! Det holder simpelthen på barnet. Mærkeligt. Det fik jeg ikke, men har kendskabt til nogle, der har fået det.

Nå, nu skal det jo ikke handle om ftf.

Det er da bare vidunderligt, at I venter jer en lille ny.

Ja det var uforklarligt det har ingen idé om hvorfor jeg gik i fødsel og jo det var 26+1

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.