Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Tak til jer alle
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Dejligt for jer STORT TILLYKKE
KaMa skriver: Stort tillykke med graviditeten. Hvornår har du så termin?ER der så ekstra obs på dig, når du fødte din datter for tidligt?
Stort tillykke med graviditeten. Hvornår har du så termin?ER der så ekstra obs på dig, når du fødte din datter for tidligt?
har termin d. 17.2.2012 og ja efter uge 20 bliver jeg tilbudt ekstra scanninger og en fødsel læge samtale samt ekstra jordmoder besøg og ekstra besøg ved egen læge også blev jeg sygemeldt mandag sidste uge - håber bare ikke det påvirker min kontanthjælp
K&S skriver: Dejligt for jer STORT TILLYKKE
åh ja det er det og det håber vi også det forsat bliver ved med at være... Daniella har allerede været sur på babyen en gang hvor jeg ikke kunne løfte hende og hvortil hun svaret babyen skal væk
WiitrioeN skriver: åh ja det er det og det håber vi også det forsat bliver ved med at være... Daniella har allerede været sur på babyen en gang hvor jeg ikke kunne løfte hende og hvortil hun svaret babyen skal væk
Nårh, lille pus det skal nok komme...! Hvor gammel er Daniella?
WiitrioeN skriver: Så piger nu hopper jeg frem i lyset og vil fortælle jer min søde lille hemmelighed... Jeg er GRAVID og jeg er 12+3 uger henner og har idag været ved NF og det er en meget aktiv lille en... TrioeN
Så piger nu hopper jeg frem i lyset og vil fortælle jer min søde lille hemmelighed...
Jeg er GRAVID og jeg er 12+3 uger henner og har idag været ved NF og det er en meget aktiv lille en...
TrioeN
Stort tillykke..
Må man spørge hvad de gør ekstra denne gang for at holde bedre øje??
K&S skriver: Nårh, lille pus det skal nok komme...! Hvor gammel er Daniella?
hun er 3år og 3 måneder
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128