Graviditetstræning i Fitnessworld (Århus) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

19. september 2011

HelenaJ

Giraffen skriver:

Heeej

Jeg sku lige se hvilke holdtimer der var imorgen af interesse og så ku jeg se der var noget "graviditetstræning" i Fitnessworld i Århus

Men jeg ka ikke se nogen steder hvad det omhandler

Nogen med erfaring? er jo 'kun' i 7. uge så tænker det er lidt flovt at komme derind hvis alle andre har store struttende maver og jeg bare slet ikke har :s

Hej. Skulle bare høre om du nogensinde kom afsted og prøvede det gravid-træning? Jeg er selv medlem af fitness World igen. Kunne ikke undvære det .. Jeg vil gerne med en dag, hvis du stadig er frisk Helena

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

19. september 2011

Giraffen

HelenaJ skriver:

Hej. Skulle bare høre om du nogensinde kom afsted og prøvede det gravid-træning? Jeg er selv medlem af fitness World igen. Kunne ikke undvære det .. Jeg vil gerne med en dag, hvis du stadig er frisk Helena

Jeg snakkede med Lisette der kører al graviditetstræning på Jens Baggesens vej

og hun siger det først 'egner' sig til en når man når uge 20 altså at man før uge 20 sagtens kan bruge almindelig træning.

Så jeg venter lige et par måneder men jeg har været til hold lige efter graviditetstræningen og der var mange på og de så ud til de svedte tror det er lidt ala stram op hver der bliver tagethensyn til maverne

Anmeld

19. september 2011

HelenaJ

Giraffen skriver:

Jeg snakkede med Lisette der kører al graviditetstræning på Jens Baggesens vej

og hun siger det først 'egner' sig til en når man når uge 20 altså at man før uge 20 sagtens kan bruge almindelig træning.

Så jeg venter lige et par måneder men jeg har været til hold lige efter graviditetstræningen og der var mange på og de så ud til de svedte tror det er lidt ala stram op hver der bliver tagethensyn til maverne

Ok. Jeg kan slet ikke finde det på holdplanen? Jeg er i uge 17 nu. Så tager til det om en måneds tid så.

Anmeld

19. september 2011

Giraffen

HelenaJ skriver:

Ok. Jeg kan slet ikke finde det på holdplanen? Jeg er i uge 17 nu. Så tager til det om en måneds tid så.

det er der hvis du søger på træningshold på Jens Baggesens vej - men hvis du bruger hjemmesiden står det helt sikkert under "events"

jeg bruger altid app'en den er meget lettere at overskue for der står det hele samlet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.