Graviditetstræning i Fitnessworld (Århus) ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.802 visninger
13 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Giraffen

Heeej

Jeg sku lige se hvilke holdtimer der var imorgen af interesse og så ku jeg se der var noget "graviditetstræning" i Fitnessworld i Århus

Men jeg ka ikke se nogen steder hvad det omhandler

Nogen med erfaring? er jo 'kun' i 7. uge så tænker det er lidt flovt at komme derind hvis alle andre har store struttende maver og jeg bare slet ikke har :s

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

HelenaJ

Hejsa. Jeg ved ikke om der er den slags træning - men jeg vil gerne gå til gravid-svømning .. Også her i Århus.. Har du lyst til den slags? For så kan vi da undersøge det :-) Og spørge nogle flere om de også vil med .. Knus

Anmeld

8. august 2011

Giraffen

HelenaJ skriver:

Hejsa. Jeg ved ikke om der er den slags træning - men jeg vil gerne gå til gravid-svømning .. Også her i Århus.. Har du lyst til den slags? For så kan vi da undersøge det :-) Og spørge nogle flere om de også vil med .. Knus

årh svømning der kender jeg mig selv godt nok til at jeg ved jeg ikke kommer afsted - det er for mig besværlig træning med al det omklædning, det bedste er hvis jeg kan være klædt om hjemmefra. (men skal ikke afvise at hvis bækkenet på et tidspunkt sir stop at jeg så er klar)

Det er forresten fitnessworld på Jens Baggesens Vej (og så er jeg ved Nørrebrogade også)

Vil gerne være med til at finde nogle stykker og synes det der graviditetstræning lyder hyggeligt selvom jeg ikke aaaner hvad det handler om

Anmeld

8. august 2011

HelenaJ

Jeg har netop meldt mig ud af fitness World.. Øv bøv! Men hvis du ombestemmer dig med graviditetssvømning, så sig til. Smiler

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

Heeej

Jeg sku lige se hvilke holdtimer der var imorgen af interesse og så ku jeg se der var noget "graviditetstræning" i Fitnessworld i Århus

Men jeg ka ikke se nogen steder hvad det omhandler

Nogen med erfaring? er jo 'kun' i 7. uge så tænker det er lidt flovt at komme derind hvis alle andre har store struttende maver og jeg bare slet ikke har :s

Det gik jeg til! Og der var MEGET stor forskel på hvor langt folk var henne. Der var flere der ikke havde nået NF endnu Jeg ved ikke om du har prøvet de der stram op hold? Men det er lidt af det samme. Rigtig mange styrkeøvelser for ryg, arme, ben, bækken osv. og så med hensyntagen til maven. Det er hamrende hårdt, synes jeg, men det var SÅ dejligt at få brugt kroppen på trods af graviditet. Og trænerne er super gode til at være obs på den enkelte, så man laver øvelserne rigtig og kommer i form til fødslen  

Anmeld

8. august 2011

Giraffen

HelenaJ skriver:

Jeg har netop meldt mig ud af fitness World.. Øv bøv! Men hvis du ombestemmer dig med graviditetssvømning, så sig til. Smiler

det ska jeg nok

Anmeld

8. august 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Det gik jeg til! Og der var MEGET stor forskel på hvor langt folk var henne. Der var flere der ikke havde nået NF endnu Jeg ved ikke om du har prøvet de der stram op hold? Men det er lidt af det samme. Rigtig mange styrkeøvelser for ryg, arme, ben, bækken osv. og så med hensyntagen til maven. Det er hamrende hårdt, synes jeg, men det var SÅ dejligt at få brugt kroppen på trods af graviditet. Og trænerne er super gode til at være obs på den enkelte, så man laver øvelserne rigtig og kommer i form til fødslen  

uuuh super lyder slet ikke tosset!

Tror nu jeg holder fast i de hold jeg har nu så (step, latinmix og thaibo) så længe jeg kan

Er du også i fitnessworld på jens b vej og nørrebrogade eller?

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

uuuh super lyder slet ikke tosset!

Tror nu jeg holder fast i de hold jeg har nu så (step, latinmix og thaibo) så længe jeg kan

Er du også i fitnessworld på jens b vej og nørrebrogade eller?

Tror du ville gavne af at supplere med det gravidtræning, det er super godt Jeg er virkelig ked af, at jeg ikke går til det mere.

Jeg blev nødt til at sætte mit medlemsskab i bero, desværre. Dels pga. økonomi, dels pga. jeg var begyndt at få problemer med ryggen, så min læge tilrådede svømning i stedet Men jeg gik til gravidtræning på jens baggesensvej, og dansehold på nørrebrogade

Anmeld

8. august 2011

Giraffen

Frøken J. skriver:

Tror du ville gavne af at supplere med det gravidtræning, det er super godt Jeg er virkelig ked af, at jeg ikke går til det mere.

Jeg blev nødt til at sætte mit medlemsskab i bero, desværre. Dels pga. økonomi, dels pga. jeg var begyndt at få problemer med ryggen, så min læge tilrådede svømning i stedet Men jeg gik til gravidtræning på jens baggesensvej, og dansehold på nørrebrogade

øv hvor træls, men så håber jeg da du kommer stærkt tilbage bagefter

Tror jeg venter liiidt med graviditetstræning, mest fordi det stadig er så hemmeligt men når det er offentligt så vil jeg helt sikkert se hvad det er for noget

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

Giraffen skriver:

øv hvor træls, men så håber jeg da du kommer stærkt tilbage bagefter

Tror jeg venter liiidt med graviditetstræning, mest fordi det stadig er så hemmeligt men når det er offentligt så vil jeg helt sikkert se hvad det er for noget

God idé! Har håb om at vende tilbage efter fødslen til mor-og-barn træning, men nu må vi se  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.