så er det imorgen jeg skal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Malli

Lucas og Mathilde <3 skriver:

nej har jeg ikke, sidst jeg var sammen med daniel var i starten af marts, og min nye kæreste kan ikke være faren, vi har kun været sammen en mdr tid! d: og der i mellem har jeg ikke været sammen med nogen.

Tillykke med graviditeten, det bliver da spændende var  Hvad siger din nuværende kæreste til at du venter barn, men ikke med ham?  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Malli skriver:

Tillykke med graviditeten, det bliver da spændende var  Hvad siger din nuværende kæreste til at du venter barn, men ikke med ham?  

mange tak (: - det siger han ikke så meget til, heldigvis

Anmeld

8. august 2011

Malli

mange tak (: - det siger han ikke så meget til, heldigvis

DEJLIGT for jer. Er du og Daniel stadig på talefod, og hvad siger han? Jeg synes det er fantatisk hvis i begge kan være glade, trods at i ikke er sammen  Krydser fingre for en perfekt scanning i morgen!

Anmeld

8. august 2011

Maalene

Held og lykke - glæder mig til en update

Anmeld

8. august 2011

Wampires

Profilbillede for Wampires
Erik sept. '11, Magnus juli '18, Viktor Juli '20

kan godt forstå du glæder dig...

syntes selv det var meget spændende at se ham ligge og bevæge sig derinde...

Hvis der var ekstra penge på kontoen ville jeg helt sikkert have købt mig til flere scanninger her til sidst i graviditeten for at se "det færdige produkt"... misunder dem der får scanninger med farver og 3D osv...

Anmeld

8. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Malli skriver:

DEJLIGT for jer. Er du og Daniel stadig på talefod, og hvad siger han? Jeg synes det er fantatisk hvis i begge kan være glade, trods at i ikke er sammen  Krydser fingre for en perfekt scanning i morgen!

j det er vi godt nok ikke, og det har vi slet ikke været sidne vu flyttede fra hinanden.

Anmeld

8. august 2011

Malli

j det er vi godt nok ikke, og det har vi slet ikke været sidne vu flyttede fra hinanden.

Øv hvor ærgerligt, men sådan går det jo desværre nogen gange  så ved han måske slet ikke han skal være far?

Anmeld

8. august 2011

emsaroto

Uh, det skal nu nok blive spændende! Held og lykke med det! 

Vil krydse fingre for at alt vil gå som det skal 

Anmeld

8. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Malli skriver:

Øv hvor ærgerligt, men sådan går det jo desværre nogen gange  så ved han måske slet ikke han skal være far?

jo det gør han, hans nye kæreste har bare over bevist ham om at det ikke er hans barn, så han ønsker desværre ikke være en del af det

Anmeld

8. august 2011

Malli

jo det gør han, hans nye kæreste har bare over bevist ham om at det ikke er hans barn, så han ønsker desværre ikke være en del af det

Århhh, sikke noget bøvl! Og ærgerligt at det skal være på den måde, og han ikke vil tro dig, da i jo har 2 fantastiske unger sammen! 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.