så er det imorgen jeg skal

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.835 visninger
24 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Lucas og Mathilde <3

ind og skannes for første gang :-). hold op, jeg glæder mig til at se hvad der gemmer sig der inde

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

4kløver

Lucas og Mathilde <3 skriver:

ind og skannes for første gang :-). hold op, jeg glæder mig til at se hvad der gemmer sig der inde

Tillykke og held og lykke..
Det er altid dejligt at kigge ind..

Anmeld

8. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

NF? 

Anmeld

8. august 2011

Lucas og Mathilde <3

4kløver skriver:

Tillykke og held og lykke..
Det er altid dejligt at kigge ind..

ja, det er fantastisk.

Anmeld

8. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

NF? 

nej, det er jeg for langt henne til

Anmeld

8. august 2011

nej, det er jeg for langt henne til

Nå ok, kunne jo godt være nu du skrev for første gang. Det plejer jo at være der!  Men spændende! Held og lykke 

Anmeld

8. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Nå ok, kunne jo godt være nu du skrev for første gang. Det plejer jo at være der!  Men spændende! Held og lykke 

- ja, min læge mener også at MS er for sent, har først næsten lige opdaget gravidteten (: så skal egentlig bare ud og så de kan se om alt er som det skal være og hvor langt jeg er henne, og evt kønnet :i. og ikke mindst hvornå jeg har termin

Anmeld

8. august 2011

- ja, min læge mener også at MS er for sent, har først næsten lige opdaget gravidteten (: så skal egentlig bare ud og så de kan se om alt er som det skal være og hvor langt jeg er henne, og evt kønnet :i. og ikke mindst hvornå jeg har termin

Ej hvor er det dog spændende! Har du slet ingen ide om, hvor langt henne du kan være? 

Anmeld

8. august 2011

Lucas og Mathilde <3

Ej hvor er det dog spændende! Har du slet ingen ide om, hvor langt henne du kan være? 

nej har jeg ikke, sidst jeg var sammen med daniel var i starten af marts, og min nye kæreste kan ikke være faren, vi har kun været sammen en mdr tid! d: og der i mellem har jeg ikke været sammen med nogen.

Anmeld

8. august 2011

nej har jeg ikke, sidst jeg var sammen med daniel var i starten af marts, og min nye kæreste kan ikke være faren, vi har kun været sammen en mdr tid! d: og der i mellem har jeg ikke været sammen med nogen.

Uha, så må du jo være ca. lige så langt som jeg. Vores bebs blev lavet i starten af marts.  Jeg er 23+5 i dag 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.