Synes jeg engang hørte

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

344 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. januar 2009

Plysbjørnen

om en cd (med musik vil jeg tro), der på en eller anden måde skulle få en til at "miste lysten" til slik og søde sager... der skulle vel ikke være nogen af jer kloge damer der har hørt om dem også...

Betina - der lige har set "Biggest Looser" på kanal 4.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2009

Siber

nej desværre, men jeg spiser chrom, og det tager min trang til søde sager!

Knus Siber

Anmeld

3. januar 2009

Plysbjørnen

Siber skriver:

nej desværre, men jeg spiser chrom, og det tager min trang til søde sager!

Knus Siber

Chrom??? Det lyder som sådan nogen fine sølvfarvede tingester på motorcykler og knallerter...

Hvor kan man købe det henne???

Anmeld

3. januar 2009

Siber

Trold skriver:

Chrom??? Det lyder som sådan nogen fine sølvfarvede tingester på motorcykler og knallerter...

Hvor kan man købe det henne???

tja det har du egentlig ret i. Men det er nu bare et kost tilskud, ren chrom. Jeg købte mine i en helsekost bix, men gad vide om man ikke også kan få dem i matas?

Helt ufarlige vitaminpiller, og ikke noget med sølvtingester

Knus

Anmeld

3. januar 2009

Plysbjørnen

Siber skriver:

tja det har du egentlig ret i. Men det er nu bare et kost tilskud, ren chrom. Jeg købte mine i en helsekost bix, men gad vide om man ikke også kan få dem i matas?

Helt ufarlige vitaminpiller, og ikke noget med sølvtingester

Knus

Det kunne da være man skulle prøve det... Lige nu da vil jeg gøre alt for at slippe for trangen til de søde sager...

Betina

Anmeld

3. januar 2009

Siber

ja tro kan selvfølgelig også flytte bjerge. Men jeg gav det et forsøg, og synes faktisk det virker!

pøj pøj med det!

Anmeld

4. januar 2009

Nadi

Ej det må jeg også prøve. Synes det er helt vildt lige i tiden med de søde sager, måske man bare er blevet forvent med juleslik og konfekt

Anmeld

4. januar 2009

Astrid P

Kold Tyrker! Det har virket her... Det er ikke sjovt, men efter et par dage er det okay.
Vi har ganske enkelt ikke noget som helst i huset som ikke er sundt, så når trangen melder sig, så spiser jeg frugt eller går ud og børster tænder!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.