Kan baby godt bare dø?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Nej, det er der ingen der kan. Men ved du hvad, du skal slet ikke bekymre dig så meget. Du kan hverken gøre fra eller til. Så nyd og tro på at alt er ok så længe du ikke har blødninger og smerter 

Jeg prøver, men det begyndte bare at kører rundt i hovedet på mig da jeg fik afvide hendes baby var død..

Men jeg prøver at lade være med at tænke over det nu..

Slut prut !

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Okay det er jeg glad for du skriver.. Men efter jeg fik det afvide med min bekendte begyndte mine tanker bare at kører rundt i hovedet på mig..

Jeg jeg har da heldigvis de symptomer jeg hele tiden har haft..

Mange tak for fint svar..

Selv tak! Tror det er meget normalt at bekymre sig, men lad være Som min mor siger.. Da hun var gravid med mig gik man slet ikke og var bange for den slags, men det var jo også fordi man ikke kunne læse alt muligt på nettet der gjorde en bange, som man kan nu. Så slap du blot af Især når du stadig har symptomer!

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Selv tak! Tror det er meget normalt at bekymre sig, men lad være Som min mor siger.. Da hun var gravid med mig gik man slet ikke og var bange for den slags, men det var jo også fordi man ikke kunne læse alt muligt på nettet der gjorde en bange, som man kan nu. Så slap du blot af Især når du stadig har symptomer!

Nej det er jo faktisk rigtig nok det hun siger.. Jeg tror bare man kører sig selv højere op pga de ting man kan læse på nettet ov..

Men jeg prøver at tage det roligt og slapper af.. Vil prøve og nyde det indtil NF.. Det kan baby da kun have godt af..

Anmeld

8. august 2011

BABYPIGEnr4

Anonym skriver:

Altså.. Ved godt det måske giver sig selv.. Men jeg er virkelig ikke sikker på jeg kender det rette svar.. 

Men jeg har en bekendt.. Hun var blevet gravid.. Og så blødte hun meget lidt en enkelt dag.. Og kom til scanning og alt var fint..

Hende og faren til barnet går fra hinanden og hun vælger at ville have abort..

Hun kommer så til forundersøgelse og hun skulle være 8+6, men fostret er dødt..

Kan det bare godt sådan lade sig gøre at babyen dør uden at man begynder at bløde eller noget når den er død inde i maven?

Håber i forstår mit spørgsmål.. :/

Altså jeg har lige fået konstateret graviditetssukkersyge for 3 uger siden og så læser jeg til min store skræk, at man kan risikere at moderkagen løsner sig og babypigen dør, hvis man ikke bliver behandlet for det. Jeg er vred på jordemoderen over at jeg skal læse sådan noget på nettet og ikke er informeret om hvor alvorligt det er - meget vred og bange for hvad der kan ske

Det er jo ifølge statistikkerne ca. 1/3 af alle graviditeter der går til grunde af sig selv inden for de første 3 mdr., fordi der er noget galt. Så vidt jeg ved bløder man selvfølgelig hvis der sker noget - barnet skal jo ud.

Er man længere henne, så kan man godt risikere at barnet dør af en eller anden grund uden blødning, men herefter skal man så føde barnet eller have en udskrabning afhængig af hvor langt man er henne.

Nu er jeg 29+6 uger henne og jeg ville da blive bange hvis jeg ikke mærkede liv.

Baby'este hilsner fra Helle

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

BABYPIGEnr4 skriver:

Altså jeg har lige fået konstateret graviditetssukkersyge for 3 uger siden og så læser jeg til min store skræk, at man kan risikere at moderkagen løsner sig og babypigen dør, hvis man ikke bliver behandlet for det. Jeg er vred på jordemoderen over at jeg skal læse sådan noget på nettet og ikke er informeret om hvor alvorligt det er - meget vred og bange for hvad der kan ske

Det er jo ifølge statistikkerne ca. 1/3 af alle graviditeter der går til grunde af sig selv inden for de første 3 mdr., fordi der er noget galt. Så vidt jeg ved bløder man selvfølgelig hvis der sker noget - barnet skal jo ud.

Er man længere henne, så kan man godt risikere at barnet dør af en eller anden grund uden blødning, men herefter skal man så føde barnet eller have en udskrabning afhængig af hvor langt man er henne.

Nu er jeg 29+6 uger henne og jeg ville da blive bange hvis jeg ikke mærkede liv.

Øv ha det er jeg ked af at hører. Og jeg kan da godt forstå du er gal over det.

Jeg skal også tjekkes for graviditetssukkersyge da min mor havde sukkersyge da hun levede, min søster har lige fået det konstateret og det har min far også for 3 uger siden..

Men ja det er nok rigtig nok.. Min bekendte skal så have fostret fjernet i løbet af denne uge her, da hun ikke bløder eller noget..

Anmeld

8. august 2011

BABYPIGEnr4

Anonym skriver:

Øv ha det er jeg ked af at hører. Og jeg kan da godt forstå du er gal over det.

Jeg skal også tjekkes for graviditetssukkersyge da min mor havde sukkersyge da hun levede, min søster har lige fået det konstateret og det har min far også for 3 uger siden..

Men ja det er nok rigtig nok.. Min bekendte skal så have fostret fjernet i løbet af denne uge her, da hun ikke bløder eller noget..

Jeg har bare haft tiltro til, at min læge og jordemoderen fortalte mig alt det der var vigtigt Den eneste behandling jeg har fået at vide, var at jeg skulle undgå fedt, smør, sukker, hvidt brød, ris og pasta. Samt kun spise 2 stk. frugt om dagen. Da jeg ikke vil skræmmes fra vid og sans af alle de info på nettet, så har jeg med vilje ikke søgt bevidst efter det. Så jeg må da indrømme, at jeg har måske spist 1-2 stykker frugt for meget på en dag og da jeg så kom til scanning i dag var der stadig lidt for meget sukker i urinen. Da jeg så læste hvor galt det kan gå,  så fik jeg det vildt dårligt. Nu rør jeg da slet ikke noget ud over det jeg må. Undskyld til min babypige Skal til ny glükosebelastning på onsdag i denne uge, for at se hvordan det går.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.