Anonym skriver:
Ahh okay..
Vidste ikke om det kunne lade sig gøre..
MEN så vil det faktisk os kunne lade sig gøre at baby feks dør inden man når til NF uden at have blødt eller noget, men man stadig har tegnene på graviditet..
Feks hvis man er de der 12 uger henne og bare føler sig gravid og der har været en masse gener som kvalme, opkast og andre ting, så kan baby godt stadig være død til NF?
Åh det er måske lidt indviklet skrevet.. Men bliver helt bange nu, da jeg ikke har været til NF endnu.. 
Det kommer an på hvornår fosteret går til, men normalt siger man, at det er et advarselstegn, hvis ens symptomer begynder at aftage. Det er dog ikke alle der mærker, at deres symptomer aftager. Men ja, man opdager det som regel ved en scanning hvor man kan se, at fosteret ikke er vokset.
Jeg synes dog ikke du skal være bange! Jeg var ved at gå psykisk ned op til NF. Alle mine symptomer var forsvundet, og jeg havde læst så meget om de her missed abortions, at jeg var fuldstændig panisk og bange. Og lige nu sidder jeg her og er 32 uger henne, og har en aktiv pige i mavsen. Så jeg fortryder jeg brugte så meget energi på at være bange. Lad være med det!
Anmeld