Til dem der har prøvet igangsættelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

JeNoVa

Taniakb skriver:

Nu går jeg her og venter på at blive igangsat på torsdag,.. Har snakket med to forskellige jordemødre og den ene sagde det normalt tager halvanden døgn og den anden sagde man godt ku regne med 3 døgn..

Så ville bare høre dem der har haft erfaring med det, hvor lang tid det tog for jer?

Jeg blev igangsat cirka kl. 6.30 om morgenen og fødte kl. 15.30 samme dag.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Sofia24

Mit vand begyndte at sive tidligt en fredag morgen...
Jeg fik 2 stikpiller i løbet af lørdagen...
Søndag formiddag kl 10 fik jeg vestimulerende drop og Silas er født 12 timer senere

Anmeld

8. august 2011

Morbille

Håber det kommer til at gå hurtigt for dig, 3 dage er jo længe.

Anmeld

8. august 2011

Baby2010/2013

Jeg tror det er meget forskelligt hvor lang tid det tager!?

Jeg blev sat igang kl.16 med en stikpille, mit vandet gik kl.21.45 og han var født kl.5.26

Men håber ikke der går for lang tid med dig!

God arbejdslyst

Anmeld

8. august 2011

Clisolka

Taniakb skriver:

Nu går jeg her og venter på at blive igangsat på torsdag,.. Har snakket med to forskellige jordemødre og den ene sagde det normalt tager halvanden døgn og den anden sagde man godt ku regne med 3 døgn..

Så ville bare høre dem der har haft erfaring med det, hvor lang tid det tog for jer?

Jeg blev sat i gang fredag den 29/10-10 præcis kl. 17.30 (4 dage før termin). Jeg var "moden" nok til at få taget vandet med det samme, da jeg var 3-4 cm åben  En halv time efter kom veerne, og Isabella er født næste morgen kl. 9.19 ved et akut kejsersnit (hun havde sat sig fast i mit bækken) 

Anmeld

8. august 2011

Zibi_84

Taniakb skriver:

Det tog 2 døgn for mig med stikpiller. Held og lykke

Anmeld

8. august 2011

meem

Taniakb skriver:

Blev sat igang d. 2/6 kl. 16.35 og fødte d. 2/6 kl. 22.04

Anmeld

8. august 2011

emsaroto

altså.. Mine veer kom at sig selv, men efter 2 dage med veer tog de så vandet.

Min mor blev sat i gang med mig, og hun gik hjemme i to dage

Held og lykke med det! 

Anmeld

8. august 2011

LISBETH:-)

Jeg fik lagt pille op onsdag morgen kl 8 men ingenting skete fik så lagt en ny op onsdag kl. 15 veerne begyndte omkring kl. 16 og jeg fødte torsdag morgen kl. 8.30

Anmeld

8. august 2011

Mor Christa

Så kan du da også lige få min historie
Jeg blwev sat igang (38+1) mandag morgen kl 8.. Fik en stikpille. Skulle så ha' haft en stikpille mere samme dag kl 15 - men der var ALT for travlt på fødegangen. De sendte mig derfor hjem og gav mig noget veaftagende halløj Skulle derfor komme ind igen dagen efter kl 8 og få en ny stikpille og "starte forfra"
Men min dreng ville ikke som jordemødrene fik veer mandag aften kl 19 - kom ind på sydehuset kl 24 , de gav mig noget at sove på og lidt mere veaftagende halløj, men kom derind igen tirsdga morgen kl 7, og så vasr jeg allerede 9 cm åben.
Så fik  jeg vedrop for at sætte skub i veerne. fødte min dreng kl 12,59 tirsdag middag ..
så selvom de gav mig veaftagende halløj, så fødte jeg dagen efter den ENE stikpillle jeg fik :0)
(normalt får man flere stikpiller af flere omgange)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.