Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Taniakb skriver: Nu går jeg her og venter på at blive igangsat på torsdag,.. Har snakket med to forskellige jordemødre og den ene sagde det normalt tager halvanden døgn og den anden sagde man godt ku regne med 3 døgn..Så ville bare høre dem der har haft erfaring med det, hvor lang tid det tog for jer?
Nu går jeg her og venter på at blive igangsat på torsdag,.. Har snakket med to forskellige jordemødre og den ene sagde det normalt tager halvanden døgn og den anden sagde man godt ku regne med 3 døgn..Så ville bare høre dem der har haft erfaring med det, hvor lang tid det tog for jer?
Jeg blev igangsat cirka kl. 6.30 om morgenen og fødte kl. 15.30 samme dag.
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Håber det kommer til at gå hurtigt for dig, 3 dage er jo længe.
Jeg tror det er meget forskelligt hvor lang tid det tager!?
Jeg blev sat igang kl.16 med en stikpille, mit vandet gik kl.21.45 og han var født kl.5.26
Men håber ikke der går for lang tid med dig!
God arbejdslyst
Jeg blev sat i gang fredag den 29/10-10 præcis kl. 17.30 (4 dage før termin). Jeg var "moden" nok til at få taget vandet med det samme, da jeg var 3-4 cm åben En halv time efter kom veerne, og Isabella er født næste morgen kl. 9.19 ved et akut kejsersnit (hun havde sat sig fast i mit bækken)
Det tog 2 døgn for mig med stikpiller. Held og lykke
Blev sat igang d. 2/6 kl. 16.35 og fødte d. 2/6 kl. 22.04
altså.. Mine veer kom at sig selv, men efter 2 dage med veer tog de så vandet.
Min mor blev sat i gang med mig, og hun gik hjemme i to dage
Held og lykke med det!
Jeg fik lagt pille op onsdag morgen kl 8 men ingenting skete fik så lagt en ny op onsdag kl. 15 veerne begyndte omkring kl. 16 og jeg fødte torsdag morgen kl. 8.30
Så kan du da også lige få min historie Jeg blwev sat igang (38+1) mandag morgen kl 8.. Fik en stikpille. Skulle så ha' haft en stikpille mere samme dag kl 15 - men der var ALT for travlt på fødegangen. De sendte mig derfor hjem og gav mig noget veaftagende halløj Skulle derfor komme ind igen dagen efter kl 8 og få en ny stikpille og "starte forfra"Men min dreng ville ikke som jordemødrene fik veer mandag aften kl 19 - kom ind på sydehuset kl 24 , de gav mig noget at sove på og lidt mere veaftagende halløj, men kom derind igen tirsdga morgen kl 7, og så vasr jeg allerede 9 cm åben.Så fik jeg vedrop for at sætte skub i veerne. fødte min dreng kl 12,59 tirsdag middag ..så selvom de gav mig veaftagende halløj, så fødte jeg dagen efter den ENE stikpillle jeg fik :0) (normalt får man flere stikpiller af flere omgange)
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128