Til dem der har prøvet igangsættelse..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.476 visninger
42 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Taniakb

Nu går jeg her og venter på at blive igangsat på torsdag,.. Har snakket med to forskellige jordemødre og den ene sagde det normalt tager halvanden døgn og den anden sagde man godt ku regne med 3 døgn..

Så ville bare høre dem der har haft erfaring med det, hvor lang tid det tog for jer?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Isabeau

Taniakb skriver:

Nu går jeg her og venter på at blive igangsat på torsdag,.. Har snakket med to forskellige jordemødre og den ene sagde det normalt tager halvanden døgn og den anden sagde man godt ku regne med 3 døgn..

Så ville bare høre dem der har haft erfaring med det, hvor lang tid det tog for jer?

Aner ikke noget om det, men vil bare sige pøj pøj

Anmeld

8. august 2011

sofiell89

Taniakb skriver:

Pøj Pøj herfra

Anmeld

8. august 2011

Taniakb

Isabeau skriver:

Aner ikke noget om det, men vil bare sige pøj pøj

Taak

Anmeld

8. august 2011

Juvelen

Jeg følger lige med, da jeg måske står i samme situation torsdag...

Anmeld

8. august 2011

Taniakb

Juvelen skriver:

Jeg følger lige med, da jeg måske står i samme situation torsdag...

Anmeld

8. august 2011

sofie85

Taniakb skriver:

Jeg var førstegangsfødende og blev sat i gang mandag morgen med stikpiller, men fødte først torsdag morgen..

Håber at det går hurtigere for dig

Anmeld

8. august 2011

Taniakb

sofie85 skriver:

Jeg var førstegangsfødende og blev sat i gang mandag morgen med stikpiller, men fødte først torsdag morgen..

Håber at det går hurtigere for dig

puha, ja så er det jo det de 3 dage ca.. øv..

Anmeld

8. august 2011

Sabine...!

første gang blev jeg sat i gang natten til mandag og fødte mandag aften kl 18.

og anden gang blev jeg sat igang kl. 14 lørdag eftermiddag og fødte 01.02 natten til søndag..

Anmeld

8. august 2011

foto på lærred

Taniakb skriver:

Jeg ved ikke om der er forskel på hvor lang tid der går i forhold til at blive sat i gang når vandet er gået eller hvis det ikke er.

Jeg kan tale med omkring det første. Jeg blev sat i gang med pille kl. ca 16 og fødte næste morgen kl. 08.

Håber du får en god og nem fødsel.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.