ja her har natten så været noget direkte møg....fåååårk, jeg får knopper af den lille abe for tiden.
hendes rytme er helt og aldeles smadret...og jeg kan så absolut kun takke mig selv...dygtig pige Trine!!
Tif har med et interval på 10 min. vågnet igen og igen gennem natten...og hun har endda fået en flaske at sove på...igen og igen...så siden i går aftes har hun tyllet det bedste af en hel liter mælk...bare for at få noget ro.
Til sidst, da Michael havde været nede mange gange...så gik jeg ned, satte mig på hug ved siden af hendes sang, hvor hun stod i hjørnet og vrælede...og holdt om hende mens hun stod i sengen...og hallo...så stod ungen op og sov!
så snart jeg lagde hende igen, så havde vi vræleriet...jeg satte mig så og holdt hende i hånden lidt, og gjore som om jeg sov, med det resultat at pigebarnet lukkede øjnene...og med få min. mellemrum åbnede dem og kiggede om jeg stadig sad der...grrrrr....ja jeg tror virkelig hun er inde i en slem periode, hvor ting kan begynde at skræmme hende.
til sidst måtte hun opgive, og putte...og da jeg hev hende op her til morgen, var der godt nok ingen begejstring at spore hos hende...sur og tvær barn havde jeg som ikke ville spise...øv.
så hun er kommet såååå træt i DP, og jeg har advaret vores elsket DP, men vi er enige om at hun skal (selvfølgelig til en vis grænse) ha en dag i DP hvor vi får vendt den grimme rytme...så jeg håber på et positivt udslag i nat, og at hun vil putte....
Anmeld