forbaskede ferie....øv

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

360 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. januar 2009

Loggidut

så er ferien jo ved at være slut, og det har sgu været en fryd at tif har snorket til langt op ad formiddagen i mange dage...men i morges vågnede hun klokken halv seks, og jeg snuppede det som en gave fra himlen, for så kunne vi lige få muligheden for at vende rundt på nat og dag igen...inden mandagen kommer.

men for helvede en hysset unge vi har haft i dag, og har stadig, for hun er simpelthen så gennem tæret af træthed...
før var vi to...ja to om at holde hende på puslepuden, for hun kammede helt over...skreg og sparkede, så michael holdt benene mens jeg skiftede...og nøj for en hidsig madamme jeg havde...
og bagefter fik jeg hele skylden, hun ville slet ikke snakke med mig...over hovedet, indtil jeg så spurgte hende om hun ville med op og se tv...så lå hun der i min seng og faldt i søvn, og jeg troede da på jeg kunne putte hende...men nææææ nej...så vågnede hun hun, og nu har vi skrigeriet forfra...!

så ha en dejlig aften, jeg dykker ned på tifs værelse, og ser om jeg ikke kan få hende til ro...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

4. januar 2009

Kaufie

Her bliver det et mareridt i morgen - sådan, så har jeg taget sorgerne på forskud.....

Vi har dog ikke trukket den længere end til kl 7, eller William har ikke sovet længere - Claus og jeg har så skiftes til at stå op og tage første tørn, for derefter at tage en morgenlur mens den anden fik lov at lege med William.... Så det bliver vist mest hårdt for os selv i morgen....

Tilgengæld har vi bare ikke kunnet komme ud af nattøjet før kl 10 - så det er "spændende" at se om vi kommer glade ud af døren til kl 7.15 i morgen tidlig...

Anmeld

4. januar 2009

heaven

her er jeg også spændt på morgen tamtam imorgen..... Lasse har i mange dage sovet til næsten 9, og imorgen skal vi ud af døren ABSOLUT SENEST 7.30.... dog får han altid morgenmad i dp, når han bliver afl så tidligt....

generelt er jeg meget spændt på dagen, tror Lasse bliver en bums i r..en til aften, tsk tsk.... men det må vi jo se

Jannie

Anmeld

5. januar 2009

bette

mikkel skulle op kl. 6.15 i dag.. og han har sovet til kl. 8.30 her i ferien.. så det var lidt hårdt for den bette mand.. men han tog det faktisk rigtig pænt..
satte mig i sofaen foran tvet.. og så kiggede vi tegnefilm i 5 min. og så var han klar på at stjæle fars rosiner i hans morgenmad.

Anmeld

5. januar 2009

Loggidut

ja her har natten så været noget direkte møg....fåååårk, jeg får knopper af den lille abe for tiden.

hendes rytme er helt og aldeles smadret...og jeg kan så absolut kun takke mig selv...dygtig pige Trine!!

Tif har med et interval på 10 min. vågnet igen og igen gennem natten...og hun har endda fået en flaske at sove på...igen og igen...så siden i går aftes har hun tyllet det bedste af en hel liter mælk...bare for at få noget ro.

Til sidst, da Michael havde været nede mange gange...så gik jeg ned, satte mig på hug ved siden af hendes sang, hvor hun stod i hjørnet og vrælede...og holdt om hende mens hun stod i sengen...og hallo...så stod ungen op og sov!

så snart jeg lagde hende igen, så havde vi vræleriet...jeg satte mig så og holdt hende i hånden lidt, og gjore som om jeg sov, med det resultat at pigebarnet lukkede øjnene...og med få min. mellemrum åbnede dem og kiggede om jeg stadig sad der...grrrrr....ja jeg tror virkelig hun er inde i en slem periode, hvor ting kan begynde at skræmme hende.

til sidst måtte hun opgive, og putte...og da jeg hev hende op her til morgen, var der godt nok ingen begejstring at spore hos hende...sur og tvær barn havde jeg som ikke ville spise...øv.

så hun er kommet såååå træt i DP, og jeg har advaret vores elsket DP, men vi er enige om at hun skal (selvfølgelig til en vis grænse) ha en dag i DP hvor vi får vendt den grimme rytme...så jeg håber på et positivt udslag i nat, og at hun vil putte....

Anmeld

5. januar 2009

Kaufie

Øv for en nat.....

Her er det gået nemt og tåre-frit at komme tilbage til hverdagen (7-9-13)

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.