er det ikke noget med??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

525 visninger
9 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Nina-G

sad og snakkede med min veninde,
-(så ville da lige høre jeres meninger)
-og så snakked vi alt muligt, blandt andet om at det med at kvinders cykles indretter sig er rimligt smart, 
men så begyndte vi at snakke lidt videre, om det enligt er meget sjovt også med graviditeter, at man tit høre om at veninder har graviditter rimelig tæt på hinanden, ...

er det bare ved tilfælde eller er der også sammenhæng i dette??
nogle der ved eller kender til noget lignde, osv ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Giraffen

Nina-G skriver:

-og så snakked vi alt muligt, blandt andet om at det med at kvinders cykles indretter sig er rimligt smart, 
men så begyndte vi at snakke lidt videre, om det enligt er meget sjovt også med graviditeter, at man tit høre om at veninder har graviditter rimelig tæt på hinanden, ...

Jeg har en tæt veninde hun fik fortalt om tre graviditeter samme dag, dog vidt forskellige mennesker.

Ellers kender jeg ikke lige til nogen Men hvis veninder smider pillerne samme tid er der jo en stor chance for de også blir gravide omtrent samme tid

Anmeld

8. august 2011

Nina-G

det kan der være noget om vi snakked bare frem og tilbage,
og fandt ud af vi til sammen kendte 9 der hvor det havde forgået såden... pudsigt nok

Anmeld

8. august 2011

Muhmi

Min veninde, gennem 10 år, blev gravid og tre mdr. efter blev jeg gravid...Tre mdr. efter jeg var blevet gravid med Silas blev min veninde gennem 17 år også gravid... Havde egentlig ikke tænkt over det før jeg så det her debatemne... hehe

Anmeld

9. august 2011

Nina-G

Muhmi skriver:

Min veninde, gennem 10 år, blev gravid og tre mdr. efter blev jeg gravid...Tre mdr. efter jeg var blevet gravid med Silas blev min veninde gennem 17 år også gravid... Havde egentlig ikke tænkt over det før jeg så det her debatemne... hehe

ja det er rimlig komisk, men intet er jo bevidst..
men vi blev begge meget tænkelige over det

Anmeld

9. august 2011

sabrina89

Jeg blev gravid 1½ måned efter min veninde

Anmeld

9. august 2011

Dansker i England

Jeg mødte en veninde, da vores babyer var små, og for et par måneder siden kunne vi begge meddele hinanden, at vi var gravide igen - lidt sjovt er det da

Anmeld

9. august 2011

Noahmor

Nina-G skriver:

Hos mig er det ikke vennerne, men mig og mine kollegaer, der er blevet gravide indenfor nogle måneder. 

Vi sidder seks på samme kontor og tre af os er blevet forældre indenfor de sidste 7 måneder. 

Derudover er vi ca. 35 i hele min afdeling og vi er over 10 fastansatte, der er på barsel. 

Anmeld

9. august 2011

henh01

måske det bare er fordi at man er alderssvarende og klar samtidig?

Der er jo også altid flest fødsler om foråret og sommeren, så måske det hænger sammen på den måde?

Anmeld

9. august 2011

askovj

Som en anden nævner, så er det nok fordi man generelt er på samme stadie, at graviditeterne kommer så tæt på hinanden.

Jeg har forøvrigt en meget tæt veninde, der har termin dagen før mig. Lidt pudsigt 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.