Blow-job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

SussieThyssen

Zafir skriver:

HAHAHAHA... Ja det er nok det samme Herhjemme har vi i hvertfald forskeliig smag, alt efter hvad vi har spist og drukket - og han siger i øvrigt, at det er det samme for mig... altså at jeg smager forskelligt... alt efter indtag.

LOL

Tror indtaget af hvidløg må overvejes inden sex fremover

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Zafir

LOL

Tror indtaget af hvidløg må overvejes inden sex fremover

hehe... Jæpz...

Altså herhjemme er det ristede løg... Jeg kan simpelthen ikke smagen af dagen derpå ristede løg hihi... Så han spørger altid om han må spise ristede løg eller hvad mine planer er... fnis.

Anmeld

8. august 2011

SussieThyssen

Zafir skriver:

hehe... Jæpz...

Altså herhjemme er det ristede løg... Jeg kan simpelthen ikke smagen af dagen derpå ristede løg hihi... Så han spørger altid om han må spise ristede løg eller hvad mine planer er... fnis.

LOOOL

Er det ikke lidt svært at time, hvis det nu pludseligt skulle konme over en

Anmeld

8. august 2011

Alba

Når den alligvel er i munde kan man lige så godt sluge det, men forstår da godt at nogen ikke vil pga. smagen, nogen smager vidst ikke så godt. 

Anmeld

8. august 2011

Zafir

SussieThyssen skriver:

LOOOL

Er det ikke lidt svært at time, hvis det nu pludseligt skulle konme over en

Det er ikke så tit der er ristede løg herhjemme hehe Så må han jo vælge For ristede løg= intet bj

Anmeld

8. august 2011

mariamiss6

Zafir skriver:

Det er ikke så tit der er ristede løg herhjemme hehe Så må han jo vælge For ristede løg= intet bj

Oh my god, jeg kommer til at flække af grin hvis jeg nogen sinde hører ham spørge om han må få ristede løg Hehe

I øvrigt svarede jeg selv ja... Sluger altid, og har altid gjort det... Så er man ude over det der med at skulle finde noget at ørre op med

Det er pisse smart hvis man ligger i telt hehe.... Så er der ingen der drypper bagefter, og ingen der er smurt ind i noget

Sussie.... Og Zafir vel også, hvis du ikke allerede har opdaget det, og ja, alle andre slugere/suttere......

Man skal holde mænderne fra asparges, hvis man planlægger et blowjob.... Fy for satan i helvede det er grimt kan jeg godt love jer... prøv selv at lægge mærke til hvor stærkt urin lugter når man har fået for eksempel høns i asparges....

Så det skal man ikke indtage, hverken som mand eller kvinde, hvis man forventerl idt med tungen

Anmeld

8. august 2011

Zafir

mariamiss6 skriver:

Oh my god, jeg kommer til at flække af grin hvis jeg nogen sinde hører ham spørge om han må få ristede løg Hehe

I øvrigt svarede jeg selv ja... Sluger altid, og har altid gjort det... Så er man ude over det der med at skulle finde noget at ørre op med

Det er pisse smart hvis man ligger i telt hehe.... Så er der ingen der drypper bagefter, og ingen der er smurt ind i noget

Sussie.... Og Zafir vel også, hvis du ikke allerede har opdaget det, og ja, alle andre slugere/suttere......

Man skal holde mænderne fra asparges, hvis man planlægger et blowjob.... Fy for satan i helvede det er grimt kan jeg godt love jer... prøv selv at lægge mærke til hvor stærkt urin lugter når man har fået for eksempel høns i asparges....

Så det skal man ikke indtage, hverken som mand eller kvinde, hvis man forventerl idt med tungen

Jeg ved godt det med asparges ... hehe.

Måske skulle man have sådan en liste: Godt at spise inden oral sex, skidt at spise inden oralsex hehe

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Zafir skriver:

Jeg ved godt det med asparges ... hehe.

Måske skulle man have sådan en liste: Godt at spise inden oral sex, skidt at spise inden oralsex hehe

Ja tak sådan en liste vil jeg gerne bede om Dejligt at høre, jeg ikke er den eneste der synes om det. Troede jeg var "unormal" da jeg altid har syntes det er klamt. Men slet ikke med ham her min nye dejlige kæreste

Anmeld

8. august 2011

SussieThyssen

mariamiss6 skriver:

LOOOL denne her tråd er jo ved at udvikle sig som tråden om mængden på mænds tilbehør...ROFL...det var en god tråd..og hyle sjov. 

Anyway...jeg har aldrig været særligt begejstret for asparges i al almindelighed, så det er ikke det vi får mest af her i huset...men tak for advarslen..den må jeg lige skrive mig bag øret..*Fniis*

Anmeld

8. august 2011

mariamiss6

SussieThyssen skriver:

LOOOL denne her tråd er jo ved at udvikle sig som tråden om mængden på mænds tilbehør...ROFL...det var en god tråd..og hyle sjov. 

Anyway...jeg har aldrig været særligt begejstret for asparges i al almindelighed, så det er ikke det vi får mest af her i huset...men tak for advarslen..den må jeg lige skrive mig bag øret..*Fniis*

Hehe

Meeeeen den anden tråd du nævner synes jeg nu altså var liiiige lovligt overdrevet alligevel... Denne er jo kun selverfarne facts

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.