Blow-job

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Afstemning: Når du giver blow-job sluger du så spermen?

Du skal være logget ind, for at kunne deltage i afstemningen.

20.908 visninger
32 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
8. august 2011

Anonym trådstarter

Ja som spørgsmålet så klart utrykker sig: sluger du når du giver blow-job?

Jeg har aldrig gjort det, synes det er yrk!! Men har nu fået mig en ny kæreste og igår slugte jeg for første gang, og synes egentlig ikke det var så klamt, som de andre gange jeg ved uheld har slugt. Det tændte mig tvært i mod en lille smule, nok fordi jeg kunne mærke, at han blev vildt tændt af det (og hvorfor er det lige at mænd tænder på at kvinder sluger?)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Mor Christa

det ekke med min gode vilje, når det en sjælden gaang sker. Jeg gjorde engang - men FØJ - jeg kan slet ikke gøre det mere.. Synes det er ulækkert
Jeg har ingen idé om hvorfor de kære mænd tænder sådan på det.. Hmm.. det er sgu underligt..

Anmeld

8. august 2011

Hasselnødden

Har stemt blankt, da det er forskelligt - hvorvidt jeg har lyst eller ej.

Anmeld

8. august 2011

Anonym

Nej! Fy føj da, jeg lader ham slet ikke komme mig i munden. Vi har en aftale om at han siger til lidt inden og så får han lov at gøre udover evt. min mave istedet. Det fungerer fint for os

Anmeld

8. august 2011

Mathilde

Anonym skriver:

Nej! Fy føj da, jeg lader ham slet ikke komme mig i munden. Vi har en aftale om at han siger til lidt inden og så får han lov at gøre udover evt. min mave istedet. Det fungerer fint for os

Præcis det samme her

Anmeld

8. august 2011

Zafir

Jeg har ikke 'Gjort det' før min mand, men med min mand syntes jeg det er dejligt

Faktisk så er det med BJ's ikke rigtig noget jeg praktiserede så meget inden jeg blev kærester med min mand, så det med øvelsen har jeg fået sammen med ham.

Og jeg svarede altså ja.

Anmeld

8. august 2011

SussieThyssen

Jada..hvis jeg har lyst..det er sådan lidt op og ned.

Som Samantha siger i Sex & the City, så smager sæd meget forskelligt fra mand til mand, og der er en herlig scene hvor hun simpelthen synes en fyrs sæd smager "fungy"..den har jeg også prøvet
Så det afhænger af manden, hvor stor lyst jeg har til det.

Jeg synes det er en fed form for sex, som jeg holder meget af og har gjort siden jeg var 17 år, tror jeg.

Kærligst
Sussie

Anmeld

8. august 2011

Zafir

SussieThyssen skriver:

Jada..hvis jeg har lyst..det er sådan lidt op og ned.

Som Samantha siger i Sex & the City, så smager sæd meget forskelligt fra mand til mand, og der er en herlig scene hvor hun simpelthen synes en fyrs sæd smager "fungy"..den har jeg også prøvet
Så det afhænger af manden, hvor stor lyst jeg har til det.

Jeg synes det er en fed form for sex, som jeg holder meget af og har gjort siden jeg var 17 år, tror jeg.

Kærligst
Sussie

Det smager også forskelligt på ens egen mand - alt efter hvad han har spist og eller drukket

En god fidus er at fodre ham med fx sharonfrugter. Det gør at det smager virkelig sødt... mmm.. Jeg kan ikke lide at spise sharon frugter, men godt når de har været en tur 'igennem' hehe.

Anmeld

8. august 2011

SussieThyssen

Zafir skriver:

Det smager også forskelligt på ens egen mand - alt efter hvad han har spist og eller drukket

En god fidus er at fodre ham med fx sharonfrugter. Det gør at det smager virkelig sødt... mmm.. Jeg kan ikke lide at spise sharon frugter, men godt når de har været en tur 'igennem' hehe.

LOOOL det lyder som gedemælk

Når man laver fx knapost af gedemælk, så kan man fodre gederne med forskellige krydderurter og så får osten smag efter det.
På den måde kan man fx lave kanelost, fennikelost, timianost osv.

Men har aldrig tænkt over at det også kunne have indflydelse på sæd...men hvorfor ikke i grunden...ting sætter jo også afsmag i modermælk

Anmeld

8. august 2011

Zafir

SussieThyssen skriver:

LOOOL det lyder som gedemælk

Når man laver fx knapost af gedemælk, så kan man fodre gederne med forskellige krydderurter og så får osten smag efter det.
På den måde kan man fx lave kanelost, fennikelost, timianost osv.

Men har aldrig tænkt over at det også kunne have indflydelse på sæd...men hvorfor ikke i grunden...ting sætter jo også afsmag i modermælk

HAHAHAHA... Ja det er nok det samme Herhjemme har vi i hvertfald forskeliig smag, alt efter hvad vi har spist og drukket - og han siger i øvrigt, at det er det samme for mig... altså at jeg smager forskelligt... alt efter indtag.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.