Sort Wii sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
16. august 2011

Georgia

samantha1986 skriver:

hmm ja lidt svært med den pris. men jeg tænker 1200 kr og så er alle spil med i. Men det ved jeg ikke hvad du siger til?

Det er faktisk sådan, at jeg slet ikke er interesseret i de der spiderman, golf og slosse spil
Men kun i det der normalt er med til wii'en - altså sports spillet og så  gerne fodbold spillet med.
Det vil jeg byde 500 kr. for.

Så kan du sælge de andre ved siden af ?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

16. august 2011

Storken

Uden kvitteringog så tilmed til så mange penge. Det må være din spøg. Den kunne være defekt (eller gå i stykker efter salg kort efter)  og hvad gør køberen så.

Anmeld

16. august 2011

samantha1986

Georgia skriver:

Det er faktisk sådan, at jeg slet ikke er interesseret i de der spiderman, golf og slosse spil
Men kun i det der normalt er med til wii'en - altså sports spillet og så  gerne fodbold spillet med.
Det vil jeg byde 500 kr. for.

Så kan du sælge de andre ved siden af ?

Nå okay. Vi vil helst sælge det hele samlet. Og er ked af at skulle sælge selve maskinen til 500 kr. Vi har før fået bud på 650 kr, men synes ogsp lige det er i underkanten.

Anmeld

16. august 2011

samantha1986

Storken skriver:

Uden kvitteringog så tilmed til så mange penge. Det må være din spøg. Den kunne være defekt (eller gå i stykker efter salg kort efter)  og hvad gør køberen så.

Det skal lige siges jeg har købt den over ellos, så jeg regner med at kunne skaffe en kvittering hos dem. Har bare ikke lige fået kontaktet dem.

Men jeg kunne ikke drømme om at sælge noget der ikke virker. Men det er jo nemt for mig at sige.

Anmeld

16. august 2011

Georgia

samantha1986 skriver:

Nå okay. Vi vil helst sælge det hele samlet. Og er ked af at skulle sælge selve maskinen til 500 kr. Vi har før fået bud på 650 kr, men synes ogsp lige det er i underkanten.

Det er bare i orden. Det er lidt kedeligt når der kun er et 'stik' med og så skal man til at købe nyt oveni, så render det op
Pøj pøj med salget.

Anmeld

16. august 2011

samantha1986

Mirjam123 skriver:

Har du en mindste pris?

Jeg har kommet med forslag som hedder 1200 incl alle spil. Og så kontakter jeg lige ellos for at få en kvittering

Anmeld

16. august 2011

samantha1986

Georgia skriver:

Det er bare i orden. Det er lidt kedeligt når der kun er et 'stik' med og så skal man til at købe nyt oveni, så render det op
Pøj pøj med salget.

Vi fik aldrig taget os sammen til at købe et til. men jeg undersøgte at man kunne købe dem billigere over nettet i udlandet.

Anmeld

16. august 2011

Storken

samantha1986 skriver:

Det skal lige siges jeg har købt den over ellos, så jeg regner med at kunne skaffe en kvittering hos dem. Har bare ikke lige fået kontaktet dem.

Men jeg kunne ikke drømme om at sælge noget der ikke virker. Men det er jo nemt for mig at sige.

Hvis du kan få fat i en kvittering kan du sælge din wii for mere end det du har sat den til. Især med de spil der følger med og især fordi den er sort. Jeg har læst om mange snyderier på det her sites så der vil nok sidde en del som er oprindeligt interesseret men ikke tør grundet mangel af kvittering og snyderier.

Anmeld

16. august 2011

Georgia

samantha1986 skriver:

Vi fik aldrig taget os sammen til at købe et til. men jeg undersøgte at man kunne købe dem billigere over nettet i udlandet.

Ja, men det render stadig op. Plus porto for ekstra stik osv.
Nej tak

Anmeld

16. august 2011

samantha1986

Storken skriver:

Hvis du kan få fat i en kvittering kan du sælge din wii for mere end det du har sat den til. Især med de spil der følger med og især fordi den er sort. Jeg har læst om mange snyderier på det her sites så der vil nok sidde en del som er oprindeligt interesseret men ikke tør grundet mangel af kvittering og snyderier.

Jeg har lige kontaktet ellos for at få en kvittering. Og nu går jeg lige min papire igennem for mon ikke jeg måske har en ordre bekræftelse på den.

Ja der har nemlig været en del snyderier, og jeg er ikke ude på at snyde noge, men kan godt forstå folk er forsigtige. Det er jeg også selv.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.