Et nyt og bedre menneske...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

292 visninger
2 svar
0 synes godt om
3. januar 2009

ivfmarie

det må vist være det jeg er blevet i år 2009 - i hvert fald i de første par dage.
Mit nytårsfortsæt var /er at tabe 1000 kilo, og begynde at træne. Mandens nytårsfortsæt er at kvitte smøgerne (Hihi.. rigtig Hr og Fru Danmark-agtigt).

Nå men, når manden stopper med smøgerne bliver han ond i sulet, tvær, lad, ugidelig, og ikke mindst er han overbevist om at det er i orden at han er alle førnævnte ting. Jeg vil jo gerne ha at han kvitter de forpulede smøger, jeg ser jo helst at han holder ligeså længe som jeg selv .
Derfor har jeg ignoreret ham, og foretaget alt (som i ALT) husligt arbejde - der foruden at være den daglige tamtam også har inkluderet loppedesinfektion af hele hytten og vask af alt sengetøj, dyner, overtøj, huer, vanter, håndklæder. Begge unger har været "mit ansvar", madlavning og oprydning efter samme Altså alt har jeg lavet. og imens har manden siddet og skumlet med sin comp, eller været ude med hunden. I går gik i seng uden et eneste ord, pludselig var han bare væk!
Jeg prøver at være overbærende, meeen nu er tålmodigheden altså snart brugt op...

Så, nu fik jeg lukket lidt gas ud her, så går den nok weekenden over .

Btw går mit nytårsfortsæt ok... har endda været ude at løbe!

Marie - overrasket over hvor meget energi man får af en lillesmule sundt mad, fremfor dynger af usundt!!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2009

Grynt

luk du bare noget gas ud min ven Mandens hysteri er da uudholdelig for jer!!! Da min mand holdte med smøgerne for 1½ år siden var han også pisse sur og hysterisk. Da jeg havde været overbærende i 14 dage sagde jeg til ham, enten starter du med smøgerne igen, går til din læge med din ubalancerede hormoner, eller du tager på dit arbejde og begynder at opføre dig på samme måde som du gør her over for din chef, MEN det der gider jeg bare ikke finde mig i...slut prut!!!!! Sjovt nok så ændrede han sin opførelse på bare 10 minutter Er det virkelig så legalt at té sig som en spasser bare fordi man kvitter smøgerne???? Uhmmmm think NOT. Jeg har virkelig ikke opført mig på den måde overfor ham da jeg kvittede dem.

Nåhhhh men mit bud på "et nyt og bedre menneske" er at jeg vil faktisk gerne lige tabe mig et par kg.....om jeg fatter hvordan de er røget på mine knogler...gumle gumle meeeeeeeeeeeeen om det sådan lige bliver lige nu de ryger er jo ikke sikkert

Godt nytår
T

Anmeld

3. januar 2009

Susan1978

whuhaaa

vi har en snert af det herhjemme også, for der er Jannik ved at trappe ned..

Det er vist gået op for ham at hans levestil ikke er den mest sunde.. plus han har en kronisk sygdom der hedder colitis crohn - og han mener ikke at smøgerne gør det bedre.

Men jeg kender dælme godt til det der med sure mænd.. han har ingen tålmodighed og er også meget sur og tvær... det er dog blevet lidt bedre.. Men jeg har skam også sagt til ham at hvis han skal være sådan en sur gammel mand bare fordi han holder op med at ryge, så gider jeg ik være med.

Du er sgu da total corny IVF.. total overskudsmor..

Susan som også skal blive et sundere menneske i 2009.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.