det må vist være det jeg er blevet i år 2009 - i hvert fald i de første par dage.
Mit nytårsfortsæt var /er at tabe 1000 kilo, og begynde at træne. Mandens nytårsfortsæt er at kvitte smøgerne (Hihi.. rigtig Hr og Fru Danmark-agtigt).
Nå men, når manden stopper med smøgerne bliver han ond i sulet, tvær, lad, ugidelig, og ikke mindst er han overbevist om at det er
i orden at han er alle førnævnte ting. Jeg vil jo gerne ha at han kvitter de forpulede smøger, jeg ser jo helst at han holder ligeså længe som jeg selv .
Derfor har jeg ignoreret ham, og foretaget alt (som i
ALT) husligt arbejde - der foruden at være den daglige tamtam også har inkluderet loppedesinfektion af hele hytten og vask af alt sengetøj, dyner, overtøj, huer, vanter, håndklæder. Begge unger har været "mit ansvar", madlavning og oprydning efter samme Altså alt har jeg lavet. og imens har manden siddet og skumlet med sin comp, eller været ude med hunden. I går gik i seng uden et eneste ord, pludselig var han bare væk!
Jeg prøver at være overbærende, meeen nu er tålmodigheden altså snart brugt op...
Så, nu fik jeg lukket lidt gas ud her, så går den nok weekenden over

.
Btw går mit nytårsfortsæt ok... har endda været ude at løbe!
Marie - overrasket over hvor meget energi man får af en lillesmule sundt mad, fremfor dynger af usundt!!