Tegnblødning og plukveer der river

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

8. august 2011

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Tegnblødning og plukveer er starten på, at din krop modnes til en fødsel, men der kan desværre gå uger til der faktisk sker mere. Men IH hvor jeg håber for dig, at du snart har dit guld i armene!

Ja jeg ved godt der kan gå lang tid endnu :/ Men har haft plukveer igennem det meste af graviditeten og igår og i dag har de ændret meget karakter. Så håber bare sådan Eller ihvert fald at det bliver inden for et par dage. Kunne være så skønt!

Har også været på toilettet 50 gange i nat - hører man da også tit om inden kvinder går i fødsel :p

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Jamen så rend du en tur med støvsugeren! Og kom endelig med en update senere, hvis du kan overskue det 

Jeg skal nok update Håber det bliver en god update.

Anmeld

8. august 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

Ja jeg ved godt der kan gå lang tid endnu :/ Men har haft plukveer igennem det meste af graviditeten og igår og i dag har de ændret meget karakter. Så håber bare sådan Eller ihvert fald at det bliver inden for et par dage. Kunne være så skønt!

Har også været på toilettet 50 gange i nat - hører man da også tit om inden kvinder går i fødsel :p

Ja bestemt... At tarmene lige skal tømmes, så der er plads til babys hovede men som frk J siger, så skrive for Guds skyld en Update senere (eller det er vist mere for vores skyld )

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Ja bestemt... At tarmene lige skal tømmes, så der er plads til babys hovede men som frk J siger, så skrive for Guds skyld en Update senere (eller det er vist mere for vores skyld )

Haha Kan se du også er opover, så du må også være utålmodig efterhånden

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Så fik jeg klaret det værste rengøring - kan ikke slappe af når der er beskidt. Men det hjalp bestemt ikke på plukveerne at støvsuge!!!! Måtte bøje mig hen over støvsugeren når jeg fik en! Det er da et godt tegn

Anmeld

8. august 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

Haha Kan se du også er opover, så du må også være utålmodig efterhånden

Ja, der er heller ikke så længe til, men bliver først utålmodig, når værelset er fuldstændig i orden. Når alt er kommer på plads må baby komme men når jeg kommer til uge 38, så skulle værelset også gerne være færdig og så render jeg nok også utålmodigt rundt... Og gør rent

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

MaybeBaby skriver:

Ja, der er heller ikke så længe til, men bliver først utålmodig, når værelset er fuldstændig i orden. Når alt er kommer på plads må baby komme men når jeg kommer til uge 38, så skulle værelset også gerne være færdig og så render jeg nok også utålmodigt rundt... Og gør rent

Hahaha tro mig du skal nok komme til at gøre massere rent! Har ikke lavet andet de sidste 2 uger :p For her er alting nemlig også klart

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Så fik jeg klaret det værste rengøring - kan ikke slappe af når der er beskidt. Men det hjalp bestemt ikke på plukveerne at støvsuge!!!! Måtte bøje mig hen over støvsugeren når jeg fik en! Det er da et godt tegn

Ej hvor er det altså spændende!! Arj, og jeg er ikke online i en periode i eftermiddag for at følge med. Det er jo spændende sager for sådan en hjemmegående græsenke det her 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.