Tegnblødning og plukveer der river

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

3.078 visninger
17 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Anonym trådstarter

Juhuu måske er det min tur nu?

Jeg er 38+5 og har helt sikkert haft tegnblødning til morges. Jeg vågnede af plukveer, de gjorde rimelig ondt.

Tror i det er starten på noget? Synes godt nok de kommer lidt uregelmæssigt de plukveer, men de går både i lænden og foran og de kan mærkes! Men kan ikke måle tid synes jeg :s og de kommer rimelig hyppigt. Håber ikke det går i sig selv igen!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Anonym trådstarter

Ej nu blev den anonym, behøvede den slet ikke . Dumt . Kan man fjerne det igen?

Anmeld

8. august 2011

4kløver

Vil da bare sende en masse vee-støv og håbe at den er igang

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

4kløver skriver:

Vil da bare sende en masse vee-støv og håbe at den er igang

Ih mange mange tak Man kan jo slet ikke slappe af nu

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Ih mange mange tak Man kan jo slet ikke slappe af nu

Hvem er du, hvem er du, hvem er du?

Men held og lykke og masser af vestøv  

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Hvem er du, hvem er du, hvem er du?

Men held og lykke og masser af vestøv  

Jeg er 170811 !!! Har ikke været såååe synlig herinde, så hvis du ikke ved hvem jeg er, er det okay Haha

Tak for ve støv

Det var meningen jeg skulle gøre totalt rent i dag for har slet ikke nået noget hele weekenden og med to hunde så går det filme stærkt. Men nu ved jeg ikke om jeg godt lige kan tage 2 timers rengøring, også slappe af bagefter?

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Jeg er 170811 !!! Har ikke været såååe synlig herinde, så hvis du ikke ved hvem jeg er, er det okay Haha

Tak for ve støv

Det var meningen jeg skulle gøre totalt rent i dag for har slet ikke nået noget hele weekenden og med to hunde så går det filme stærkt. Men nu ved jeg ikke om jeg godt lige kan tage 2 timers rengøring, også slappe af bagefter?

Brugernavnet "ringer en klokke" i hvert fald. He he

Men altså det er svært at sige.. For hvis du nu rent faktisk er på vej i fødsel, er det jo vigtigt at du får hvilet. Omvendt er det lidt surt, hvis det er så er falsk alarm og du ikke fik gjort rent. Hehe  

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Frøken J. skriver:

Brugernavnet "ringer en klokke" i hvert fald. He he

Men altså det er svært at sige.. For hvis du nu rent faktisk er på vej i fødsel, er det jo vigtigt at du får hvilet. Omvendt er det lidt surt, hvis det er så er falsk alarm og du ikke fik gjort rent. Hehe  

Ja og jeg har bare så svært ved at slappe af når her er beskidt. Tror altså jeg lige svinger støvsugeren. Jeg havde også plukveer igår morges, som gik i sig selv. Men de gjorde slet ikke så ondt som dem her og der var ikke tegnblødning.

Anmeld

8. august 2011

MaybeBaby

Anonym skriver:

Juhuu måske er det min tur nu?

Jeg er 38+5 og har helt sikkert haft tegnblødning til morges. Jeg vågnede af plukveer, de gjorde rimelig ondt.

Tror i det er starten på noget? Synes godt nok de kommer lidt uregelmæssigt de plukveer, men de går både i lænden og foran og de kan mærkes! Men kan ikke måle tid synes jeg :s og de kommer rimelig hyppigt. Håber ikke det går i sig selv igen!

Tegnblødning og plukveer er starten på, at din krop modnes til en fødsel, men der kan desværre gå uger til der faktisk sker mere. Men IH hvor jeg håber for dig, at du snart har dit guld i armene!

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

Anonym skriver:

Ja og jeg har bare så svært ved at slappe af når her er beskidt. Tror altså jeg lige svinger støvsugeren. Jeg havde også plukveer igår morges, som gik i sig selv. Men de gjorde slet ikke så ondt som dem her og der var ikke tegnblødning.

Jamen så rend du en tur med støvsugeren! Og kom endelig med en update senere, hvis du kan overskue det 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.