hmmm...mit møgkamera...nogen som har tjek på sådan et?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

259 visninger
5 svar
0 synes godt om
3. januar 2009

Loggidut

det laver nogle underlige ting...det gør ikke det skarpt som skal gøres skarpt...

svært af fatte...så se her...

jeg har aldrig døjet med det før, det har da altid taget de bedste billeder, men juleaften lavede det mere fokus på røgen fra starinlyset, og nu laver den mere fokus på støvsugeren bag tif...hvad pokker går der galt, de røde øjne har den heller aldrig lavet før...grrrrr...jeg ved min søde storebror pillede ved det da vi var til julefrokost...men hvad dælen kan han ha lavet som fucker mit kamera så meget op?

det er et olympus 4,0.

please sig nogen har forstand på sådan noget gøgl...tænk om det går i stykker, mit aller kæreste kamera, som jeg elsker over alt på jorden...piiiiiv.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2009

ivfmarie

aner det ikk, men hvor ser Tif dog vidunderlig smuk ud!!

Anmeld

3. januar 2009

heaven

ivfmarie skriver:

aner det ikk, men hvor ser Tif dog vidunderlig smuk ud!!

lige mine ord - hun er sååå fin

Anmeld

3. januar 2009

Susan1978

hmmm det må være noget med noget focus..

kan du ikke stille den tilbage på auto focus eller noget.. ?

den focuserer helt sikkert på noget forkert.

men det er svært når man ikke lige har kameraet i hånden..

Susan

Anmeld

4. januar 2009

Tikki

Halløj - skønt billede. Altså jeg kan ikke hjælpe - vores er begyndt at gøre det samme og det er bare træls. Min veninde siger det skal kalibreres...hvad det så end betyder

Anmeld

4. januar 2009

Loggidut

Halløj - skønt billede. Altså jeg kan ikke hjælpe - vores er begyndt at gøre det samme og det er bare træls. Min veninde siger det skal kalibreres...hvad det så end betyder

at kalibrere noget, betyder at rette det ind eller nulstille det...men hvordan fanden gør man lige det? lol

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.