2 dage før testdag - men 2 næsten lige tydelige streger på Æ

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.104 visninger
14 svar
0 synes godt om
8. august 2011

Anonym trådstarter

som overskriften siger, har jeg "forventet" mens på onsdag.. Her til morgen vågnede jeg op med en forfærdelig kvalme.. Jeg var dog i tvivl om det var 2. dags tømmermænd, så startede ud med en ÆL test. Det skal siges at jeg normalt ikke får snerten af 2 streger, medmindre der er ÆL..

Her til morgen kom der lynhurtigt 2 fine streger, dog er teststregen lidt svagere endnu end kontrolstregen.. Er det godt? Tog en graviditetstest bagefter, som klart var negativ... Skal jeg bare vente et par dage og se det an, eller?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

Anonym trådstarter

Jeg har prøvet og tage 2 billeder af testene. Den øverste test (på begge billeder er fra positiv ÆL - og den nederste er fra imorges..

Nogen der kan hjælpe??

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

8. august 2011

FogL

Jeg ville nok bare "sexe" lidt ekstra, for hvis det er ÆL, ville det jo være rart at stå med positiv graviditetstest om 2 ugers tid 

Anmeld

8. august 2011

1012lmp

ciepige skriver:

Jeg ville nok bare "sexe" lidt ekstra, for hvis det er ÆL, ville det jo være rart at stå med positiv graviditetstest om 2 ugers tid 

nemlig

Anmeld

8. august 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

som overskriften siger, har jeg "forventet" mens på onsdag.. Her til morgen vågnede jeg op med en forfærdelig kvalme.. Jeg var dog i tvivl om det var 2. dags tømmermænd, så startede ud med en ÆL test. Det skal siges at jeg normalt ikke får snerten af 2 streger, medmindre der er ÆL..

Her til morgen kom der lynhurtigt 2 fine streger, dog er teststregen lidt svagere endnu end kontrolstregen.. Er det godt? Tog en graviditetstest bagefter, som klart var negativ... Skal jeg bare vente et par dage og se det an, eller?

En ÆL test viser også positiv ved graviditet, hvor en graviditetstest kun gør ved graviditet... De to hormoner er relatered.. Så hent en graviditets test er den positiv er du gravid og har ikke ÆL... Er den negativ har du ÆL...

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

Det er det mit spørgsmål er.. Havde ægløsning for 1½ uge siden, hvor den ene test er fra.. Den anden er fra imorges, fordi jeg har læst at ÆL-teste kan bruges som "gps" - et par dage før forventet mens.. og jeg skal have mens onsdag, hvis den kommer..

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

En ÆL test viser også positiv ved graviditet, hvor en graviditetstest kun gør ved graviditet... De to hormoner er relatered.. Så hent en graviditets test er den positiv er du gravid og har ikke ÆL... Er den negativ har du ÆL...

Det var det svar jeg prøvede selv og formulere.. For tiden nærmer sig til min mens..

Anmeld

8. august 2011

ønskebørn74

Anonym skriver:

Det var det svar jeg prøvede selv og formulere.. For tiden nærmer sig til min mens..

Anmeld

8. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Bare i gang under dynen. Det er meget forskelligt fra kvinde til kvinde og fra gang til gang, hvor længe man kan få en pos. ÆL test. Nogen har det i et par dage, andre kun nogle timer. 

Anmeld

8. august 2011

Anonym trådstarter

ønskebarn74 skriver:

Tak

Regner dog med at graviditets testen jeg tog imorges, var negativ når der alligevel er 2 dage til.. For ÆL-testen ser da fin ud med det samme.. I hvert fald i mine øjne

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.