31+0 med bettepigen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.472 visninger
10 svar
0 synes godt om
8. august 2011

NinaNymannMadsen

ja det var igår. fik bare ikk lagt billeder ind igår da mit kamera ikk rigtig ville samarbejde igår men sådan er det jo bare. fik da taget billederne.

der er ikk så meget nyt at sige, hun mosler godt rundt der inde, og til jordmor besøget i torsdags blev hun vurderet til godt 1500 g så en fik størrelse jo.

så her er de.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

8. august 2011

de-wett

ej hvor er tiden bare gået hurtig søde .

Rigtig fin mave du har

Anmeld

8. august 2011

NinaNymannMadsen

de-wett skriver:

ej hvor er tiden bare gået hurtig søde .

Rigtig fin mave du har

ja tiden er bare gået rigtig rigtig hurtig.

mange tak søde.

Anmeld

8. august 2011

Nessie

Flot, flot mave

Anmeld

8. august 2011

NinaNymannMadsen

Nessie skriver:

Flot, flot mave

mange tak

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

NNM skriver:

ja det var igår. fik bare ikk lagt billeder ind igår da mit kamera ikk rigtig ville samarbejde igår men sådan er det jo bare. fik da taget billederne.

der er ikk så meget nyt at sige, hun mosler godt rundt der inde, og til jordmor besøget i torsdags blev hun vurderet til godt 1500 g så en fik størrelse jo.

så her er de.

Super flot mave 

Ligger hun ikke i den lave ende af skalaen? Plejer man ikke sige at omkring det tidspunkt er de mellem 1800-2000 gram? Ikke at det gør noget, hun bliver da bare en fin lille prinsesse  

Anmeld

8. august 2011

NinaNymannMadsen

Frøken J. skriver:

Super flot mave 

Ligger hun ikke i den lave ende af skalaen? Plejer man ikke sige at omkring det tidspunkt er de mellem 1800-2000 gram? Ikke at det gør noget, hun bliver da bare en fin lille prinsesse  

tak.
det ved jeg ikk helt jordmoren sagde det var en fin størrelse og vi nok kunne regne med hun blev større end hvad Asta var da hun blev født. syntes hun har en fin størrelse og så længe hun er sund og rask der inde så er det det der er vigtigst.

asta vejede ved fødseln 3516 g og var 50 cm lang så er spændt på at se om jordmoren får ret i vi nok kan regne med at Anne Louise bliver større end det.

Anmeld

8. august 2011

mamiolvi

NNM skriver:

så her er de.

Rigtig fin mave ... jeg er 31 plus 0 i dag ... nu skal tiden bare gå stærkt

Anmeld

8. august 2011

NinaNymannMadsen

mamiolvi skriver:

Rigtig fin mave ... jeg er 31 plus 0 i dag ... nu skal tiden bare gå stærkt

mange tak.

jeg syntes at tiden har gået stærk ind til videre og den bare bliver ved med det, men det gør mig ikk noget for så føles det ikk som en lang lang vente tid.

Anmeld

8. august 2011

Frøken J.

NNM skriver:

tak.
det ved jeg ikk helt jordmoren sagde det var en fin størrelse og vi nok kunne regne med hun blev større end hvad Asta var da hun blev født. syntes hun har en fin størrelse og så længe hun er sund og rask der inde så er det det der er vigtigst.

asta vejede ved fødseln 3516 g og var 50 cm lang så er spændt på at se om jordmoren får ret i vi nok kan regne med at Anne Louise bliver større end det.

Det vigtigste er jo, at hun er sund og rask! Og der er jo forskel på børn. He he

Sødt navn forresten 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.