en update herfra

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

430 visninger
5 svar
0 synes godt om

Du kan svare anonymt i tråden
7. august 2011

Anonym trådstarter

Har lavet et par indlæg, og er nu 9 dage over tid, øget udflåd, men ingen mens, har haft et par svage positive test og en masse negative

fik lavet urinstick ved lægen i torsdags, som forventet var negativ, og i morgen kommer svar fra blodprøven, hvis de da har kunne se noget ud af den, eller vil tage en mere for at kontrollere om der feks sker stigning eller lignende, kender ikke helt, til proceduren Er godt nok nærvøs, spændt og generelt bare mange følelser

Håber lidt klarhed dukker op, og forhåbentligt at de kan se hcg stigning, ellers må jeg håbe mens er lige rundt om hjørnet, så vi kan få et nyt forsøg

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

Har lavet et par indlæg, og er nu 9 dage over tid, øget udflåd, men ingen mens, har haft et par svage positive test og en masse negative

fik lavet urinstick ved lægen i torsdags, som forventet var negativ, og i morgen kommer svar fra blodprøven, hvis de da har kunne se noget ud af den, eller vil tage en mere for at kontrollere om der feks sker stigning eller lignende, kender ikke helt, til proceduren Er godt nok nærvøs, spændt og generelt bare mange følelser

Håber lidt klarhed dukker op, og forhåbentligt at de kan se hcg stigning, ellers må jeg håbe mens er lige rundt om hjørnet, så vi kan få et nyt forsøg

Ih det er godt nok lidt af en gyser! Håber sådan den er der 

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Ih det er godt nok lidt af en gyser! Håber sådan den er der 

tusind tak, du har været så sød til at svare på alle mine indlæg, ender jo med jeg i PB må give mig til kende Skal nok give svar så snart jeg ved noget i morgen, og kan komme til computeren

Anmeld

7. august 2011

Alexis - i den virtuelle verden!

Anonym skriver:

tusind tak, du har været så sød til at svare på alle mine indlæg, ender jo med jeg i PB må give mig til kende Skal nok give svar så snart jeg ved noget i morgen, og kan komme til computeren

Det er helt op til dig.  Jeg hepper med uanset. 

Anmeld

7. august 2011

Anonym trådstarter

Alexis - i den virtuelle verden! skriver:

Det er helt op til dig.  Jeg hepper med uanset. 

tusind tak

Anmeld

8. august 2011

Anonym

for dig :-)

Har selv lige testet positiv i weekenden, så nu må kl. godt snart blive 8 så lægen kan få et kald.

Flot af din læge at ville se dig, det ville min ikke selvom jeg var 14 dage over tid, testede dog negativ, meeeen ikke en gang en blodprøve ville han tage. Han mener en urinprøve er ligeså sikker.

SPÆNDENDE!!!!!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.