legekammerater i KBH

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.691 visninger
2 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Mask

Hej 

Jeg er en mor på 29 år til Liva på snart tre år (19.09.08). Jeg har været hjemme med Liva siden hun blev født - dog som privat dagpleje mor et stykke tid. Liva er endnu ikke startet i institution og da vi skal flytte til vinter venter vi med børnehave indtil da. Vi hygger os men vi savner nogle legekammerater i dagtimerne! Så hvis der er nogle andre hjemmegående mødre evt med børn i samme alder der har lyst til at mødes så skriv endelig!

Bedste hilsner

Marie

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

9. august 2011

Livas mor

Hej

Jeg har selv Liva på snart 2 år, så der er lige et år imellem dem. Liva går godt nok i dagpleje, men jeg skal bruge de næste 8 måneder på at skrive mit bachelorprojekt færdigt.

Så det kunne da være hyggeligt at mødes nogen gange.. Også fordi vi ingen venner har som har børn, så det kunne være hyggeligt med andre som har børn.

Se evt. denne tråd jeg har oprettet: https://www.baby.dk/debat/123833pi1/koebenhavn/vil-du-vaere-med-i-en-alternativ-moedregruppe.aspx

Rikke

Anmeld

11. august 2011

Mask

Hej Rikke,

Tak for dit svar. Det lyder rigtig fint!

Jeg er også selv studerende men skal blot skrive en opgave på dette semester. Min mor og Livas far passe Liva de dage jeg læser.

Hvor i Kbh bor du? Vi bor på Nørrebro. Har du kontakt til andre mødre?

Bedste hilsner 

Marie

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.