et godt råd ang skoldkopper

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

811 visninger
7 svar
0 synes godt om
3. januar 2009

Siber

ja på opfordring så spørger jeg lige jeg kloge åger

Alma klør så sindsyngt, at hun og jeg er ved at gå ud af sit gode skind! Vi smør/dupper med det der zink et eller andet. og putter hende i bad. Men er der ellers noget vi kan gøre?

Det er værst om natten, hun kan simpelthen ikke sove fordi det klør og klør!
I nat er det mig der har vagten, jeg er nemlig alene hjemme med en sovetyran for tiden og en Alma med skoldkopper!

Jeg lader op kan I høre det!
Knus Siber

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

3. januar 2009

Rasmine

Mener min veninde brugte sådan noget fra apoteket, A-derma mod kløe.
Dyrt, men effektivt.

Anmeld

3. januar 2009

Rasmine

PS: hvornår flytter I?

Anmeld

3. januar 2009

Siber

Mebach skriver:

PS: hvornår flytter I?

flytte bilen kommer den 14, januar. Men tøserne og jeg tager til Bornholm den 12 og er hos mine forældre, så de ikke oplever det sidste kaos. Amdreas flyver til Norge den 14. og henter så os i Ystad om lørdagen tror det hedder den 18., også er vi afsted alle sammen!

Jeg glæder mig virkelig nu, men det var altså ikke lige planen at Alma skulle være syg. Det var meningen at tøserne skulle i inst. så vi kunne pakke i fred, men det går jo nok

Knus

Anmeld

3. januar 2009

Loggidut

xylocain

det er det vi gang på gang sværger til herhjemme...det er så hamrende effektiv, og jeg har aldrig haft noget bedre.

det hjælper på alt, myggestik, solskoldning, og skoldkopper....

det kan købes på apoteket.

og jeg har det sgu med mig over alt i sommerperioden!

Anmeld

3. januar 2009

Siber

Loggidut skriver:

xylocain

det er det vi gang på gang sværger til herhjemme...det er så hamrende effektiv, og jeg har aldrig haft noget bedre.

det hjælper på alt, myggestik, solskoldning, og skoldkopper....

det kan købes på apoteket.

og jeg har det sgu med mig over alt i sommerperioden!

det notere jeg, tak!

Anmeld

3. januar 2009

Loggidut

hov, du skal forresten lige vide at hvis der er kløet hul, så kan det godt lige svie lidt...men det går hurtigt over igen...

har jeg anelsen af et myggestik, så smørre jeg før jeg klør, og 2 sek efter er kløen væk, kunsten er så at huske at smørre sig igen inden det begynder at klø...for så opdager man knap nok man har fået et stik.

Anmeld

3. januar 2009

Siber

Loggidut skriver:

hov, du skal forresten lige vide at hvis der er kløet hul, så kan det godt lige svie lidt...men det går hurtigt over igen...

har jeg anelsen af et myggestik, så smørre jeg før jeg klør, og 2 sek efter er kløen væk, kunsten er så at huske at smørre sig igen inden det begynder at klø...for så opdager man knap nok man har fået et stik.

tak det skal jeg huske. men om hun piver over at de klør el at de svier, tja....
På apoteket på mandag. Men forhåbentlig er det snart overstået

Hej hop

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.