SU nå man er ene forsøger

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.866 visninger
27 svar
0 synes godt om
7. august 2011

Pinkrose

Hej jeg har lige været inde på su's hjemmeside, og kunne intet finde om dette,

Jeg mener at have hørt at hvis man er alene med sit barn at man så får dobbelt su, men kan jeg slet ikke læse mig frem til nogle steder,

det eneste jeg kunne finde var, at hvis man havde børn, var det nogle andre regler ang su lån,

og vil sige de ca 5000 om måneder, bliver altså umuligt at klare sig for hvis det kun er det man kan få.

Så er der nogle der ved lidt mere om dette må  i meget gerne svare

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

An&Jo

Jeg er enlig med barn og får dobbelt su og lidt over 4000kr i su lån så udbetalt har jeg knap 12500kr til rådighed..

Anmeld

7. august 2011

SjeBets

7. august 2011

Pinkrose

An&Jo skriver:

Jeg er enlig med barn og får dobbelt su og lidt over 4000kr i su lån så udbetalt har jeg knap 12500kr til rådighed..

Ok hvor meget er det i ren su du får?

Anmeld

7. august 2011

LinLin

vær obs på at man skal have det der enlige forsøger tillæg igennem kommunen før man kan få dobbelt su! Det vidste jeg ikke dengang jeg havde brug for det

Anmeld

7. august 2011

Pinkrose

SjeBets skriver:

her står det hele synes jeg 

http://www.su.dk/SaerligStoette/foraeldre/Sider/default.aspx

sys bare at jeg har kigget der, og der ser det mere bare ud som at jeg kan søge noget mere su lån

Anmeld

7. august 2011

Pinkrose

DAs mor skriver:

vær obs på at man skal have det der enlige forsøger tillæg igennem kommunen før man kan få dobbelt su! Det vidste jeg ikke dengang jeg havde brug for det

ok er det noget jeg kan søge om nu, eller først nå det er uddannelse tid, fordi får jo noget ekstra børnetilsud som jeg får engang i kvartalet, men ved også at der er noget der hedder særligt tilskud som man vidst kan søge hvis man skal studere,

Anmeld

7. august 2011

Pinkrose

Er der nogle af jer der ved hvor mange timer man skal ha for at være su berettiget, og om det er lavere hvis man er ene forsøger

Anmeld

7. august 2011

LinLin

Denisep skriver:

ok er det noget jeg kan søge om nu, eller først nå det er uddannelse tid, fordi får jo noget ekstra børnetilsud som jeg får engang i kvartalet, men ved også at der er noget der hedder særligt tilskud som man vidst kan søge hvis man skal studere,

Årh... Kender ikke forskel, da vi gik fra hinanden imens jeg studerede, så jeg fik "det hele" på een gang...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.