råd og vejledning.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

7. august 2011

Happiness

I starten vækkede jeg Lukas hver 3-4. time. Men efter sundhedplejsken var her, og han havde taget mere end rigeligt på, vækker vi ham ikke mere. Men nu vågner han så selv hver 3.-4. time Nogen gange er han kommet op på de 4.5 time, hvilket er til stor glæde her

Om dagen sover han ikke mere end maks 2 timer i rap. Ellers er det de der 30-40 minutter af gangen.

Har læst et sted at man godt kan lære spædbørm at det er nat. Noget med at man ikke skal hygge, bare trøste og så hjælpe søvnen på vej. Du kan evt holde hende vågen meget af aftenen så hun er godt træt til sengetid. Selv om det kan være hårdt, hvis hun er træt. Men det ville da være rarest for jer, hvis der kom styr på dag og nat...

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

7. august 2011

Den lykkelige

Vi har siden hun var 2 uger lavet præcis samme rutine fra omkring kl 19-20 stykker.. at mørklægge hendes værelse, give hende en flaske også putte hende.. Hvis hun så vågnede, gav vi hende flaske, måske lige skifte ble eller lignende.. men ingen lys, snakken, øjenkontakt, aktivering eller noget.. og hun fattede det lyn hurtig og har faktisk sovet super fint om natten siden hun var 5 uger..

Vi har aldrig vækket vores for at holde rutinerne.. de er kommet af sig selv.. jeg synes det synd at vække en sovende baby..

Anmeld

7. august 2011

mor-til-en-dejlig-baby

Babymor2010 skriver:

Ja, de skal lige lære det med at falde selv i søvn når de er så små  Bare vent, det bliver nemmere 

Isabella er nu 9 mrd. og bliver lagt senest 19.30 - hun sover til i morgen tidlig mellem 7-8 

ja okey det kan jeg godt se. Catalina er så kun lidt over 14 dage

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.